Amelia Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hei! Noen som vet hvor jeg kan få tak i Endless Ocean (forever Blue) til Wii? Har hørt det har gått ut av produksjon, men kanskje noen steder de fortsatt har det inne, eller noe sted de selger brukt? Amelia Lenke til kommentar
Amelia Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 sjekka play.com? jupp, Har bestillt det der også, men det har stått "temporarily out of stock" siden jul Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 jeg har det. lei for lengst=P er ikke stort å gjøre der:P du kan godt kjøpe min for sånn.. 150? though alt er på japansk Lenke til kommentar
Amelia Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Tror det blir vanskelig for meg å navigere i japansk ^^ Funker det i det hele tatt på en ikke-moddet-wii? Har tatt kontakt med Play, og de sier det er tomt hos leverandøren så ikke så mye de får gjort heller ^^ Lenke til kommentar
raschi Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Må nok moddes for å spille japanske spill ja. Er nok like greit å vente på oppfølgeren som kommer senere i år. Lenke til kommentar
raschi Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Liste med webbutikker som har Endless Ocean på lager. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 går det ikke med sånn freeloader da? jeg bruker homebrew for norske spill, og er ikke noe styr i det hele tatt. finnes nok noe tilsvarende for japanske spill på en norsk konsoll? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå