Kelsier Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Ja, spesielt til dere av det kvinnelige kjønn der ute. Man (i hvert fall jeg!) hører hele tiden at kvinner jamrer seg over hvor smertefullt det er med analsex. Hvor kommer dette fra!? Det er noe noe man må venne seg til, akkurat som vagianal sex. Det var óg vondt i begynnelsen. Jeg lurer fordi jeg selv tenner mye mer på å bli tatt i analen enn vanlig vaginalt samleie Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Er vel en vanesak akkurat som at vaginalt var vondt/ubehagelig første gangen Lenke til kommentar
Kelsier Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Nettopp, så hvorfor "gi opp" etter første gangen, selv om den første gangen ikke var noen braksuksess...? Lenke til kommentar
toazty Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 spre budskapet Seizan , spre budskapet.. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Haha, litt lobbyvirksomhet på gang? ;P Men jeg tror kanskje at en del har dårlige erfaringer med partnere som ikke tar seg god nok tid og er litt for hardhendte. Og at de etter slike opplevelser ikke er så veldig interessert i å prøve igjen. Det er jo heller ikke til å skyve under en stol at analsex er litt tabu og ikke helt akseptert i mange miljøer. Endret 25. mars 2009 av NorthWave Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Ja. De som begynner for "hardt" får sikkert vondt, og får en opplevelse som de ikke vil oppleve igjen. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 ta det easy i begynnelsen og varm godt opp, begynn med en finger og vid ut analhullet mer og mer. dette vil jeg si du bør gjøre i 10-15 minutter og gjerne mens du fingrer musa med den andre hånda så er det bare å gå igang. Husk å bruke dobbelt opp med glidemiddel og litt ekstra glidemiddel i tillegg. analsex er absolutt å anbefale. litt krydder iblandt Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hvis det er vondt, er det du som gjør det galt. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jepp, er det vondt, så gjør du det galt. Hint: GLIDEMIDDEL, GLIDEMIDDEL OG ATTER GLIDEMIDDEL! Lenke til kommentar
toazty Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 glidemiddel er for pyser , inn skal den om så vi må blø begge to.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg