Pysj Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 De nye super-3G-modemene til Ericsson er trådløse. Les mer Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Eller så kan man bare bruke mobiltelefonen. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Å droppe den blir vel kanskje litt vel mye da det blir enda en dippedutt å ta med seg hvis en er på farta med en laptop. Kan sikkert være greit hvis du skal et sted som hytta f.eks der det er 3g-dekning og du skal være der en stund Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hadde vært veldig mye mer interessant dersom den hadde en vanlig WAN-port, og fallback til 3G. Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Kjekt hvis en ikke har bedre enn ISDN eller modem hjemme eller et sted hvor du oppholder deg mye i lengden, men har god dekning på mobilnettet så tror jeg denne kan bli en fordel... Siden du kan plassere den best i forhold til mobilnett signalet og den går på WLAN... Men upraktisk i bilen eller andre steder hvor du trenger mobilitet...da er det kjekt at du har noe lite som henger på pc-en bare... Lenke til kommentar
ryback Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg vil nå si at den tvertimot er genial i bil. Man gjør bilen til en mobil trådløs hotspot. Sikkert sjeft for de som sitter i bilen på vei til TG i påsken. Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg vil nå si at den tvertimot er genial i bil. Man gjør bilen til en mobil trådløs hotspot. Sikkert sjeft for de som sitter i bilen på vei til TG i påsken. Ser ikke vitsen med å ha flere løse deler enn nødvendig når det gjelder å være mobil...flyge rundt med den i lomma, ser jeg ikke helt visten med... Lenke til kommentar
Tubamann Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hadde vært kanon for min del, siden toppetasjen der vi bor ikke er kablet. Håper slike blir standard hos teleoperatørene her i stedet for de små hvite Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 meh... *pakke opp wanmodulen til Latituden min som kom i går istedet* Innebygd er tingen Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 noen som har oversikt over strømforbruket på usb vs wifi? Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 noen som har oversikt over strømforbruket på usb vs wifi? Tror Wi-Fi bruker en del mer... Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 så med andre ord er løsningen lite egnet om en bare skal koble opp en enhet uansett... Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 så med andre ord er løsningen lite egnet om en bare skal koble opp en enhet uansett... Som jeg nevner lenger oppå i tråden; så lenge du holder deg på en plass over lengre tid (da snakker jeg om flere dager) så kan det være en stor fordel... Er du på farten hele tiden (bil, buss, tur/retur kontor etc) så er det en ulempe i følge min mening...lettere å ha noe som du plugger i pc-en, eller noe som er innebygd... Men har du innebygd, så kan du jo selvfølgelig sette opp en nettverksbro hvis du ønsker å dele med flere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg