Gå til innhold

[Løst]anbefalling laptop opptil 6000kr?

Anbefalte innlegg

noen som veit om noen laptop opp til 6000kr som di vil annbefalle opp mot disse som ble testet i dinside/tv2hjelper deg?????? blir så veldig usikker på va en skal velge, er jo så mange modeler og utgaver av di forskjellige modellene........... noen som nyrlig har kjøpt? som di er fornøyd med? eller kanskje ikke? hjelp...............

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

nei si det..... :D den kommer vel mest til å bli brukt til internett, men også noe spill, men er vel opptatt av å få en rask maskin, som er kvalitet. en jeg kan ha i noen år framover..vil jo gjerne få mye for pengene når jeg skal investere :D..men har ikke noe konktret spill/program jeg veit jeg skal bruke. å bluray trenger jeg vel egentlig ikke...for når dvd blir borte kjøper jeg meg vel en bluray spiller til å ha i stuen....

Lenke til kommentar

Minnet til grafikkortet har ikke så mye å si på lavprislaptopene. De er somregel alltid dårlige. Du må se på hva skjermkortet heter å sjekke spesifikasjonene. Eller poste det her, så vi kan si hvor bra det er, men husk at laptop til 6000, så får du ikke rare skjermkortet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...