TorMartin Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 som dere skjønner så har jeg formatert pen og da har denlokal tilkoblingen blitt borte, og når jeg skal lage en ny så skjer det ikke en dritt....... noen som veit hvordan jeg fikser detta?!?!?! Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Stopp. Pust. Tenk deg om. Rolig, formuler spørsmålet en gang til. Ta utgangspunt i at ingen kjenner deg og at du må forklare alle omstendigheter rundt det som har skjedd. Inkluder den informasjonen du tror kan være relevant for at andre kan forstå problemet ditt. Som jeg tolker det kommer du ikke på nett? Trådløst eller kablet? Hva slags ruter har du, eventuelt hva slags bredbåndsleverandør har du, ettersom du poster i denne kategorien? Får du andre maskiner til å koble seg på nettet? Lenke til kommentar
TorMartin Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 oki....Var kanskje litt stressa:P men jeg har da løst problemet som var: Jeg måtte bruke en annen pc og laste ned nettverkskort driver:P så var det løst.....Måtte også laste ned Skjermdriver, LydDriver, Videodriver.... har dem nå på USB til nestegang.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå