Sonneillon Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 problemet er som tittelen sier.. jeg har klart å knekke av usbporten på den eksterne hdd-en:/ hva er letteste måte å fikse den? sende den til reperasjon?(garanti tiden er utløpt) kjøpe nytt hdd kabinett? (det er en western digital hdd, må jeg ha et kabinett tilsvarende eller går det med et kabinett som f.x får strøm gjennom usbporten?) Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Ta den ut av kabinettet og koble den til som intern harddisk. Hvis du ikke har den muligheten, så få deg en SATA-til-USB dongle, eller en dockingstasjon. Lenke til kommentar
Sonneillon Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) da trengs det ikke strømførsyning til hdden? hvor får jeg tak i dongle? Endret 25. mars 2009 av Sonneillon Lenke til kommentar
chAngES Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Letteste her er jo å kjøpe et HDD kabinett.. Om den klarer seg med strøm fra usb porten avhenger av hvor mye strøm den trekker.. En 2,5" klarer seg som regel med strøm fra usb porten.. Nytt kabinett, flytte over disken, voila Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå