Sonneillon Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Laptopen min blir ekstremt varm, core-temperaturen ligger normalt på 75-80.. hva kan jeg gjøre? pcen er en acer aspire 5520g Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Har du renset den for støv noen ganger? Ville prøvd det, sikkert masse støv som tetter kjøleribbene. Lenke til kommentar
Sonneillon Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 vanskelig å komme til kjøleribbene, men så at det ikke var mye støv der... Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Dette er noe du bør venne deg til eller heve kjøpet. Vertfall på PCene fra Acer. Jeg hadde en Acer 5920g, som ble helsikes varm. CPU lå på 90 grader og GPU på 95 grader. Sendte den inn på service hele 5 ganger, uten at det hjalp noe. Nå har jeg endelig fåttt hevet kjøpet. Så tipper jeg får pengene tilbake iløpe av neste uke. Det du bør gjøre er å ta kontakt med din forhandler og forklare saken. Så blir den nok sendt inn på service, kanskje du er litt mer heldig enn meg her. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Er dette privatkjøp, har selger krav til to avhjelpsforsøk av samme feil. Etter det, kan kjøper kreve å få heve kjøpet om samme feil oppstår. Lenke til kommentar
Sonneillon Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 tusen takk, skal stikke innom elkjøp og prøve og håpe.. Lenke til kommentar
Royx5 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg kjøpte Acer-pc som også ble for varm, og fikk tilbake pengene fra Elkjøp. Funker bra! Lykke til:) Lenke til kommentar
naits150 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Dra til elkjøp å klag! Alle elkjøp butikkene har en tekniker, be han om å påne dekselet bak, og fjerne støvet i ribbene med trykkluft, eller gjør det selv hvis du vet hvordan:) Tror det å fjerne støvet gjør susen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå