Zulærn Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Vurderer å formatere, og lurer på om jeg kan ringe til Windows og få aktivert 64-bit med min 32-bit.. Har hørt om andre som har gjort dette.. Noen som vet det stemmer? Zulboom Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg mener at en "retail" Vista-lisens gjelder både 32bits- og 64bits-versjonen, dvs. at du velge om du vil kjøre den ene eller den andre. Vista Ultimate "retail" leveres til og med med DVD'er for begge versjonene - og bare én Product Key. Jeg vet derimot ikke om dette gjelder OEM-lisenser som vanligvis brukes når du får Vista forhåndsinstallert på en PC du kjøper. Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg mener at en "retail" Vista-lisens gjelder både 32bits- og 64bits-versjonen, dvs. at du velge om du vil kjøre den ene eller den andre. Vista Ultimate "retail" leveres til og med med DVD'er for begge versjonene - og bare én Product Key. Jeg vet derimot ikke om dette gjelder OEM-lisenser som vanligvis brukes når du får Vista forhåndsinstallert på en PC du kjøper. dette gjelder bare retail og ikke OEM versjoner. har prøvd dette selv og fekk tilbud/beskjed om å kjøpe en nye 64bit. Lenke til kommentar
Zulærn Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Ok takk for svar karer.. Kan ringe MS en dag og spørre fint, så kanskje jeg er heldig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå