Gå til innhold

Ossen trenings-program er bra for å få magemuskler/bryst?

Anbefalte innlegg

Hallo.

Jeg har nå letet ganske lenge etter et program som jeg får gode magemuskler/og bryst av.

Har lett i forumet, og i iform.no men det var dessverre ikke noe som passet meg.

Jeg er 1,77 høy og veier 64kg. Altså tynn.

Hadde vært greit om jeg hadde fått gode tips, av folk som har peiling.

ps: er ikke noe vits å skrive at jeg ikke burde bare trene bryst og magemuskler, har trent bein og rygg før.

Endret av celidog
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ligg i underskudd, spis mye protein og grønnsaker, løp deg en løpetur et par ganger i uken...

Når fettet forsvinner fra magen får du six-pack, aKa skinnypack om du ikke har muskler der fra før, men for øyet som ser blir det six-pack either way.

Lykke til ;)

Lenke til kommentar

Jeg er dritt lei av folk som tror man kan få muskler kjapt , NEI , det er ingen trylledrikk.. Du må ha mindre engergi enn du inntar.. Jeg trener selv 8 minutes trainer abs , som funker veldig bra.. Men som sagt , du må få vekk fettet..

Men det som er veldig dårlig med å få mage muskler er at du går ned i vekt , prøv å ungå å forbrenne så mye.. Tren hele kroppen og før du anner det så har du gått opp noen par kg og blitt slankere!

Endret av opijo
Lenke til kommentar
Jeg er dritt lei av folk som tror man kan få muskler kjapt , NEI , det er ingen trylledrikk.. Du må ha mindre engergi enn du inntar.. Jeg trener selv 8 minutes trainer abs , som funker veldig bra.. Men som sagt , du må få vekk fettet..

Men det som er veldig dårlig med å få mage muskler er at du går ned i vekt , prøv å ungå å forbrenne så mye.. Tren hele kroppen og før du anner det så har du gått opp noen par kg og blitt slankere!

Er ikkje alle som har høy fett % da...

det er også genetiske ting som teller.

jeg trente ikkje engang når jeg var yngre å hadde fremdeles Six-Pack.

Lenke til kommentar
Jeg er tynn i magen god damnit, ja jeg har six-pack, men jeg vil de skal være større.

Noen forslag på ossen treningsmetoder jeg kan bruke? ( er medlem i treningssenter )

vist du e desperat så finnes det veksthormon og andre ulovlige middler som anabole steorider. eg råde fra det men. ja... du e jo heilt klikk:P

Lenke til kommentar

Nei, syntes anabole steroider er bare for tullinger som ikke orker å trene. Og ser styggere ut enn real trening.

Og må ikke få magemuskler "kjapt" men en god effektiv program for å få fine bryst og fin mage.

Hadde vært supert om jeg kunne fått litt hjelp.

Skiftet emnetittel

Lenke til kommentar

Det du sier at du har trent rygg/bein før har ingenting å si. Om du begynner å trener KUN bryst å mage, og ikke rygg og bein (spessielt rygg) vil dette føre til dårlig holdning.

Hvorfor ikke trene hele kroppen, mens du har tilgang til treningssenter? Siden du er intressert i å få bra bryst å mage, så regner jeg med at du vil se bra ut til stranden i sommer?

Spørr du meg, så er det ingenting som ser bedre ut enn en bra trent rygg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...