riroil Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg har en HP dv9812. På denne fulgte det med Vista Home Premium, men jeg hadde bruk for ultimate og oppgraderte denne til det. Før jeg foretok oppgradering brant jeg ut recoverydisk ved hjelp av HP sitt verktøy for dette. Disse cd'ene er nå rotet bort. Jeg skal selge maskinen nå og behøver å sette pc tilbake til fabrikkinstillingene. Problemet er jo da at jeg ikke har recoverydisk. Det ligger en partisjon på HD som heter HP_recovery på ca 6GB. Er det mulig at jeg kan bruke denne? og hvordan? Lenke til kommentar
onkel_jon Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Prøv å trykke på f11 når du starter opp pc`en da skal instalasjon av windows starte fra den partisjoen og etter det er fullført kan du brenne nye plater. Lenke til kommentar
riroil Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Nei, den ber da bare om at jeg skal sette inn gjenopprettings-cd. Men jeg fant de til slutt så det løste seg og pc er nå overlevert til ny eier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå