Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En mann som slår en gang vil slå igjen?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Jeg har ikke vært den beste på å komme tilbake til han på tider jeg har sagt.

Han er ikke faren din. Har han ikke noe bedre å finne på enn å sitte oppe å vente på deg?!

Slenger meg med på den. Om han tidvis er asosial og heller vil sitte hjemme å se på tv får det være hans "problem". Han kan ikke forvente at du er en nikkedukke som alltid gjør det han vil, eller følger alle tidsplaner etc slavisk etter hans ønske. Du er en ung jente med hele livet foran deg, ikke la en sjalu og kontrolerende mann herske over deg. Jeg sier dette mer generellt enn nødvendigvis direkte ment mot din samboer.

Jeg skjønner jo på en måte at han vil vite når jeg er hjemme, jeg pleier jo også å spørre når han kommer tilbake. Men hvorfor han sitter oppe og venter på meg det aner jeg ikke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
det er jo ikke så lett da... jeg er utrolig glad i han og har ikke lyst til det. Han er virkelig drømmetypen når han ikke er sinna. Samtidig så trenger jeg kanskje egentlig en som setter meg litt på plass når jeg er frekk, men vet liksom ikke om det er helt måten for han blir så utrolig sinna, helt uforklarlig hvordan han er da. Blanda med alkhol blir det hvertfall ikke bra, da er det bare å være snill jente samme hva det skulle være....

der har vi det. slik er alle jenter som blir slått av mannen,samboeren eller kjæresten sin. de bare godtar det fordi de er redde for han. de tørr ikke å forlate han. dette har jeg sett før.

eneste kuren til slutt var å huke mannfolket inn ved hjelp av politiet. så langt gikk det for at folket som var rundt skulle hjelpe vedkommende å få fred.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

For det første; slutt å provoser og oppfør deg som ei dritkjerring.

Vi damer kan liksom kjefte og slå alt vi greier, men en gang en mann tar litt tak i oss, så er det helt feil?

Jeg vet om flere som er/var frekke mot typen sin. Det bygger seg opp et stort sinne, som en dag vil eksplodere. Og da er det alltid synd på dama :roll:

Jeg vil ikke nødvendigvis se på disse hendelsene som noe WOW.

Men vær obs. Ikke la det skje flere gang.

Nå en person først har slått eller vært voldelig på en annen måte, kan det skje igjen. Men det er ikke en selvfølge.

Jeg foreslår at dere tar dere en prat om det.

Jeg skjønner jo på en måte at han vil vite når jeg er hjemme, jeg pleier jo også å spørre når han kommer tilbake. Men hvorfor han sitter oppe og venter på meg det aner jeg ikke.

Eh.. Fordi han bryr seg??

Ingenting galt i å sitte oppe å vente på sin kjære?

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

hvorfor er du så frekk mot han? du veit jo at du er frekk. Det er ikke riktig å slå eller bruke vold, men du lokker jo frem uhyret i han. Hvis du forandrer deg så kan han forandre seg han også. Det kan faktisk hende at det du gjør mot han føles verre enn å få seg en på trynet.

Lenke til kommentar

Jeg skjønner godt at han blir irritert og tar tak i henne.

Hadde jeg vært komplett idiot mot typen min, hadde han hatt sin fulle rett å ta tak i meg, for å be meg om å skjerpe meg ;)

Han var sikkert irritert av å sitte hjemme å vente. Og når hun først kommer hjem, så er det ei full kjerring som himler med øynene og provoserer.

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar
Han var sikkert irritert av å sitte hjemme å vente. Og når hun først kommer hjem, så er det ei full kjerring som himler med øynene og provoserer.

Haha, kjenner jeg blir sint selv når du bare beskriver det.

Lenke til kommentar

Kan vel egentlig bare gjenta ting som allerede er sagt.

Hvis du virkelig er så frekk og bitch som du sier at du er har du et problem du burde jobbe med. Men det er likevel ingen unnskyldning for at smaboeren din har problemer med å styre sinnet sitt. Og at han sitter oppe å venter på deg for å bli kjefte på deg høres bare merkelig ut. Så dump han og jobb med deg selv en stund. Men igjen du er neppe typen til å bry deg om hva folk her skriver uansett, så dere holder nok sammen en stund, til du en dag har havnet på sykehuset en gang for mye.

Lenke til kommentar
SLIguy, som tatt rett ut av dagens home and away :p

følger ikke så mye med på det showet.

men seriøst så er det gjerne slik det er. vet om flere hvor akkurat det samme skjedde. med en mann som slo og truet hver gang det ble en krangel og ved inntak av alkohol. og som sagt, politiet ble tilslutt eneste mulighet.

ingen har rett til å slå noen uansett.

Lenke til kommentar

vent og se. han slår igjen vil jeg tippe.

en eller annen krangel blir det alltid fra tid til annen. får han ikke som han vil ha det under krangelen så slår han.

jeg håper selvsagt ikke han slår henne mer.bare tipper det i og med at han beskrives som "styresyk"/kontrollerende og har slått ved en tidligere krangel.

btw, fikk TS synlige merker etter slaget?

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

En ting som er litt skremmende men den tankegangen mange har, er at det blir greit at kvinner slår menn. Jeg tror det er ganske menn som blir slått etc uten at man gjør noe med det. mannebanking er ikke OK!.

Til TS: Snakk med han om det og finn løsninger sammen.

Lenke til kommentar

Jeg mener at ei dame som slår, fortjener å få et slag tilbake!

"Alt med måte". Jeg mener ikke at fyren bør slå alt han greier, så kjerringa får skjev nese. Men ei flathånd, fortjener hun så absolut -dersom hun slår først!

Det aller beste er jo selvfølgelig å være en den fornuftige når en "slosskamp" oppstår, og ikke ta igjen med samme mynt. Men noen ganger så er det vanskelig å la være..

Endret av Turtlis
Lenke til kommentar

Har han slått deg før har han brudt en psysisk grense som alle normale mennesker er innebygget med, da blir det mye lettere å slå neste gang.

Greit nok og riste litt i noen vis vedkommende er meget umulig og ikke skjønner at nok er nok, men det finnes ei grense!

Man skal ikke bruke vold, verken fysisk eller psysisk!

Jeg foreslår samlivsterapi.

OT: kvinnfolk har lettere for å gå til psysisk krigføring en menn.

Endret av isprins
Lenke til kommentar
Ja.. og etterpå hadde han dyttet henne.

Ja da er det jo selvfølgelig greit. For slå er en negativ, og dytting er en positiv. Så de nuller hverandre ut. Skjerpings.. Ærlig talt. Det er ikke greit å slå, dytte hardt, eller lignende om dama/mannen provoserer deg med ord. Da får man heller ta seg en tur og slå litt i noen søpplekasser.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...