Gjest Per einar kolbeinsen Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hva feiler det meg? Smerte i bryst, pusteproblemer, begynner og svette, slå direkte på stedet for og ”lindre” smerten. Må puste rolig. Kan føre til litt svimmelhet. Blir varm og svett/ klam i hendene. Føler det er som et shock/ støt som varer over tid. Blir bedre ved og slå på bryste fort. Noen som vett hva dette kan være? Hatt det problemet hele livet. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Såpass med symptomer hadde ihvertfall fått meg til å oppsøke hjelp på et legekontor og ikke på et diskusjonsforum. Lenke til kommentar
Partlow Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Kan være spiserøret. Er mange som får problemer med at magesyre kommer opp i spiserøret og forårsaker mange av de symptomene du kommer med. Er lett å mistolke slike smerter for hjerteproblemer. I såfall er det legebesøk som gjelder. Kan også være selve hjertet, og da er det selvfølgelig også lurt å løpe til legen! Ergo: Dra til legen Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Kan være spiserøret. Er mange som får problemer med at magesyre kommer opp i spiserøret og forårsaker mange av de symptomene du kommer med. Er lett å mistolke slike smerter for hjerteproblemer. I såfall er det legebesøk som gjelder. Kan også være selve hjertet, og da er det selvfølgelig også lurt å løpe til legen! Ergo: Dra til legen Ja det kan stemme ganske bra! På fotballtrening iforgårs så gulpet jeg masse, og fikk en del magesyre opp i kjeften. Finnes det noen medisiner/ tabletter mot dette? Lenke til kommentar
Partlow Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Kan være spiserøret. Er mange som får problemer med at magesyre kommer opp i spiserøret og forårsaker mange av de symptomene du kommer med. Er lett å mistolke slike smerter for hjerteproblemer. I såfall er det legebesøk som gjelder. Kan også være selve hjertet, og da er det selvfølgelig også lurt å løpe til legen! Ergo: Dra til legen Ja det kan stemme ganske bra! På fotballtrening iforgårs så gulpet jeg masse, og fikk en del magesyre opp i kjeften. Finnes det noen medisiner/ tabletter mot dette? Ja, det finnes medisiner som demper magesyre, men det du nå bør gjøre er å ta en tur til legen. Denne lidelsen kan også kureres/dempes ved måten du spiser på og hva du spiser. Man skal spise sakte og i perioden når du har dette problemet, spise mat som er enkelt for spiserør og fordøyelse. Men for all del, ta kontakt med en lege som har mye mer peiling på dette her. Om du er ung, har du vel alle verdens muligheter til å bli kvitt dette problemet, det er verre om man er oppe i årene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå