Gå til innhold

Counter Strike - Condition Zero

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
tror det skal komme til sommeren! Har hvertfall hvert snakk om det, men cs-1.6 skulle jo komme i Januar og den har jo ikke komt ennå så..... Får vel bare vente å se.

CS 1.6 er kommet det.. Ihvertfall en beta som er mulig for alle å spille. Du trenger det lille programmet Steam, for å kunne laste det ned, spille det osv. saken er den at et par dager etter at Steam ble lagt ut for nedlasting, var tilgangen på de få serverne som var så stor, at de tok det ned igjen. Men, du finner det sikkert med litt googling. :)

Lenke til kommentar
jeg digget grafikken på de bildene, men det viktigste i condition zero er om det blir cheating eller ikke i det.

Tja.. CZ og CS skal vel være kompatibelt slik at jeg ikke hadde regnet med at de plutselig skal få det cheate fritt, etter å ha prøvd på det de siste 3-4 årene..

Med kompatibelt mener jeg at det er meningen at CS spillere, med en fremtidig versjon (muligens 1.6 eller 1.7) skal kunne spille på servere med folk med CZ versjonen.. Imidlertid er det jo bare CZ eiere som drar nytte av den virkelig fiffige nye grafikken med rag-doll effekt og alt.. Høres litt komplekst ut, men men..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...