C0bra Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Her er noen screenshots: http://www.nvidia.com/docs/IO/4383/SUPP/cs_large1.jpg http://www.nvidia.com/docs/IO/4383/SUPP/cs_large2.jpg http://www.nvidia.com/docs/IO/4383/SUPP/cs_large3.jpg http://www.nvidia.com/docs/IO/4383/SUPP/cs_large4.jpg Lenke til kommentar
mac1334 Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Kna ihvertfall si at graffiken er mye bedre en i den cs-versjonen som er nå (1.5) Når kommer det ut da? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 tror det skal komme til sommeren! Har hvertfall hvert snakk om det, men cs-1.6 skulle jo komme i Januar og den har jo ikke komt ennå så..... Får vel bare vente å se. Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Gjennomsiktige trær.... flotte greier Uansett... Kjedelige greier Lenke til kommentar
Agres Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 tror det skal komme til sommeren! Har hvertfall hvert snakk om det, men cs-1.6 skulle jo komme i Januar og den har jo ikke komt ennå så..... Får vel bare vente å se. CS 1.6 er kommet det.. Ihvertfall en beta som er mulig for alle å spille. Du trenger det lille programmet Steam, for å kunne laste det ned, spille det osv. saken er den at et par dager etter at Steam ble lagt ut for nedlasting, var tilgangen på de få serverne som var så stor, at de tok det ned igjen. Men, du finner det sikkert med litt googling. Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Kan ikke si at jeg ble imponert over grafikken på de bildene der... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 Vet at 1.6beta er ute, men skal ha *the real thing* Lenke til kommentar
Gef Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Har hørt at mange sier at det steam programmet lager bare trøbbel! nei jeg venter på final versjonen jeg... :wink: Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 som sikkert oxo bruker steam men seriøst, skal vanlig CS oxo gjennom en gfx oppdatering eller? vil det bli mulig å bruke CS:CZ som en CS klient mot resten? Lenke til kommentar
joac Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Kna ihvertfall si at graffiken er mye bedre en i den cs-versjonen som er nå (1.5) Når kommer det ut da? Tror faktisk at det er release i mai(!) Ihvertfall sier sies det her: http://www.ritualistic.com/ Tror fort CZ blir dyttet ut rimelig kjapt for å få slengt ut noen cder før halflife 2 kommer i september Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 jeg digget grafikken på de bildene, men det viktigste i condition zero er om det blir cheating eller ikke i det. Lenke til kommentar
joac Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 jeg digget grafikken på de bildene, men det viktigste i condition zero er om det blir cheating eller ikke i det. Tja.. CZ og CS skal vel være kompatibelt slik at jeg ikke hadde regnet med at de plutselig skal få det cheate fritt, etter å ha prøvd på det de siste 3-4 årene.. Med kompatibelt mener jeg at det er meningen at CS spillere, med en fremtidig versjon (muligens 1.6 eller 1.7) skal kunne spille på servere med folk med CZ versjonen.. Imidlertid er det jo bare CZ eiere som drar nytte av den virkelig fiffige nye grafikken med rag-doll effekt og alt.. Høres litt komplekst ut, men men.. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 hater screenshots der man ikke ser i 1 person. hvem bryr seg om åssen det ser ut i 3 person. Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 27. april 2003 Forfatter Del Skrevet 27. april 2003 hater screenshots der man ikke ser i 1 person. hvem bryr seg om åssen det ser ut i 3 person. Det viser uansett grafikken.. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Kommer keys til hl å virke på cz? Vil tro det er mulig... Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Vil ikke akkurat si at CS:CZ imponerer meg i det hele tatt. Tror mange vil bli skuffet ved tanke på grafikken. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 grafikken var jo gammaldags.. bedre enn CS, men fremdeles :OLD: ... tviler på at det vil bli så bra som det "skal bli" ... Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 grafikken var jo gammaldags.. bedre enn CS, men fremdeles :OLD: ...tviler på at det vil bli så bra som det "skal bli" ... Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 27. april 2003 Forfatter Del Skrevet 27. april 2003 Er ikke den beste grafikken nei, men den duger! Dessuten er det gameplayet som jeg bryr meg mest om.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå