HDSoftware Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Folkens, i Windows så følger det med et software keyboard som jeg ønsker å benytte. Noen som kjenner til hvordan jeg kan fyre det av etter ønske? Jeg må også kunne gjemme det bort etter bruk. Det vil si at jeg må kunen kontrollere tastaturet fra mitt program. I tillegg ønsker jeg å endre fonten i dette keyboarded fordi når man docker det i windows så blir knappene store, mens skriften fortsatt er mikroskopisk. Hvis noen lurer på hvilket program jeg sikter til så finner du det her: Vista: [sTART] Programmer - Tilbehør - Tablet PC XP: [sTART] Programmer - Tilbehør _ Tilgjengelighet Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Ikke at jeg vet hvordan, men prøv ITextInputPanel. Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Godt forslag, men akk. Denne krever : Requires Windows Vista or Windows XP Tablet PC Edition. Dermed utelukker man Windows XP. Får vel kansje bare lage et selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå