Chaalex Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Enig med Toth!!!!! Selv var jeg i fast forhold i over et halvt år først fordi det føltes riktig for MEG, og det er jeg ikke flau over ! Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Han er sikkert homo! Kjære gjest. Det Zeph prøver si er at han er full tilgjenglig som substitusjon for dine behov. Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jamen nå må dere gi dere. Selv har jeg også den filosofien at jeg ikke har sex før jeg er sikker på at jeg virkelig liker denne personen og vet jeg kommer til å tilbringe lang tid med denne personen. (Ja jeg er gutt.) To måneder høres bra ut for min del, og folk som puler etter en uke er litt.. tja... løse? JA, faktisk, det finnes gutter som ikke er vårkåte kaniner HELE forbanna tiden. +1, det er da absolutt ikke noe sykdomstegn at man ikke vil ha seg umiddelbart? Skjerpings folkens, hadde kjønnsrollene vært byttet om, hadde svarene vært komplett annerledes! -Slapp av, ikke press henne -Hun er klar når hun er klar, press og mas hjelper hvertfall ikke! -Det er ikke unormalt i hele tatt, hun vil nok bare bli trygg på deg -Bruk masse tid på kos osv osv, ta det rolig -Snakk sammen, utforsk sammen! Hvorfor i all verden kommer disse svarene bare når det er jenta som ikke vil? Som om jeg skulle ha sagt det selv Lenke til kommentar
Royx5 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Det kan være at han har det man kaller en tapp. Har selv slitt litt med dette, og det kan være svært ubehagelig til tider. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Har vært sammen med dama mi i over to måneder nå, men jeg har latt det vente på seg med å ha sex. Vil at det skal være bra første gang og ikke no hastverk, vil at det skal være kos lissom Lenke til kommentar
toth Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Har vært sammen med dama mi i over to måneder nå, men jeg har latt det vente på seg med å ha sex. Vil at det skal være bra første gang og ikke no hastverk, vil at det skal være kos lissom Akkurat i ditt(samers) tilfelle, er jeg vel mer usikker på om det er naturlig at gutten holder igjen.. ;P Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Har vært sammen med dama mi i over to måneder nå, men jeg har latt det vente på seg med å ha sex. Vil at det skal være bra første gang og ikke no hastverk, vil at det skal være kos lissom Akkurat i ditt(samers) tilfelle, er jeg vel mer usikker på om det er naturlig at gutten holder igjen.. ;P Mulig det er unaturlig, men så er jo ikke jeg sammenlignbar med noen andre her i verden da Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Tror nok bare karen vil vente. Aldri hørt om en gutt som er sånn med mindre han er jomfru (noe du sier han ikke er, TS). Selv har jeg litt "prøve før man kjøper" innstilling, men den skyver jeg bort om jeg finner en jeg mener jeg liker skikkelig godt. Lenke til kommentar
Pricks Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Det eneste jeg syntes er litt rart er at han ikke "vil" eller har prøvd å ligge med meg. For ca en månde siden tok jeg det første steget, men da holdt han meg bare tilbake og sa vi ikke hadde dårlig tid..???! Hvor gamle er dere? Lenke til kommentar
Skugga Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Ikke gammel nok til å ta det opp med vedkommende, i stedet for vilt fremmede på nett, tydeligvis. Lenke til kommentar
artieboy Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Jamen nå må dere gi dere. Selv har jeg også den filosofien at jeg ikke har sex før jeg er sikker på at jeg virkelig liker denne personen og vet jeg kommer til å tilbringe lang tid med denne personen. (Ja jeg er gutt.) To måneder høres bra ut for min del, og folk som puler etter en uke er litt.. tja... løse? JA, faktisk, det finnes gutter som ikke er vårkåte kaniner HELE forbanna tiden. +1, det er da absolutt ikke noe sykdomstegn at man ikke vil ha seg umiddelbart? Skjerpings folkens, hadde kjønnsrollene vært byttet om, hadde svarene vært komplett annerledes! -Slapp av, ikke press henne -Hun er klar når hun er klar, press og mas hjelper hvertfall ikke! -Det er ikke unormalt i hele tatt, hun vil nok bare bli trygg på deg -Bruk masse tid på kos osv osv, ta det rolig -Snakk sammen, utforsk sammen! Hvorfor i all verden kommer disse svarene bare når det er jenta som ikke vil? Det er gutten som ikke vil i dette tilfellet da Lenke til kommentar
toth Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Uhm... nettopp? Les posten min en gang til du. Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Det toth sier er veldig riktig. Veldig mange gutter som er litt usikre. Uavhengig om de er det eller ikke, betyr det ikke at det eneste de/vi tenker på er sex. Ikke alle gutter er sexgale nymfomaner. Er nok mange som sliter litt pga dette, at de føler de må være fabio i enhver intim situasjon Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Kan være at han har en seksuell fortid som gav han varige men, og at han rett og slett trenger tid for å bli komfortabel med ideen om å ha sex I så fall anbefaler jeg deg å ta det litt rolig, snakk med han om det, kommunikasjon er, som vanlig, nøkkelen. Lenke til kommentar
RaW_DeNiM Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 ingen som har tenkt på at han kansje er sammen med flere jenter da og får nok mus der? Lenke til kommentar
Hamnli2 Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Får nok? Lol Haha, ja om han "får nokk mus" så er han nokk homo xD Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Gawd, tenk hvor mye lettere det hadde vært for folk å få råd om sex om ikke trådene ble infisert av 14-årige jomfruer. Lenke til kommentar
Kaja_ Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Han er kanskje bare ikke saa interessert lenger? Tviler sterkt paa at en gutt som faktisk er 100% interessert i deg ikke oensker aa ligge med deg. (Mind you at jeg sitter paa en flyplass i Hong Kong med jetlag herfra og til helvete, saa ta det med en liten klype salt. Selv om jeg egentlig mener det.) Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 2. april 2009 Del Skrevet 2. april 2009 Nå kommer det veldig ann på gutten. jeg har skrevet det før og skriver det igjenn, ikke alle gutter er sexgale nymfomaner. Med en gang en gutt ikke vil ha sex er han homo, eller det er noe veldig galt. Når en jente ikke vil ha sex er hun bare ikke i humør.. Ikke sikker på hvor gamle de er i farten, men om han er veldig lite erfaren er han nok veldig redd for å skuffe dama. Og drite seg selv ut i hans egne øyne. Selv om han kansje holder på å sprenge i buksa når han er med henne. dette er vel ikke unormalt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg