Gjest Guest_gjest_* Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg har vært sammen med typen i snart to månder nå, to kjempebra månder. Det eneste jeg syntes er litt rart er at han ikke "vil" eller har prøvd å ligge med meg. For ca en månde siden tok jeg det første steget, men da holdt han meg bare tilbake og sa vi ikke hadde dårlig tid..???! Ønsker han ikke å ligge med meg? har vært i to forhold tidligere, men da måtte jeg si nei etter bare en uke... syntes det er litt rart. Ikke for at jeg har et veldig stort behov eller noe. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Kanskje vedkommende har litt prestasjonsangst? Du er første damen han har sex med og kanskje er litt flau over å fortelle det? Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Rar gutt, hehe. Pleier å være dama som har den tilbakeholdne rollen. Har han mast om unger også, eller? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 tror han har hatt sex før.... det har han iallefal sagt. Ja syntes det er kjemperart jeg også! tenkt litt på om han er homo jeg, håper ikke det (unskyld, veit det er stygg tanke) Lenke til kommentar
reds Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Eller så er han en av få gutter som virkelig ikke vil gå for fort fram? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 tror han har hatt sex før.... det har han iallefal sagt. Ja syntes det er kjemperart jeg også! tenkt litt på om han er homo jeg, håper ikke det (unskyld, veit det er stygg tanke) Kanskje han løy for at det ikke skulle bli flaut, og nå vet han ikke hvordan det skal gjøres da han aldri har gjort det før. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 tror han har hatt sex før.... det har han iallefal sagt. Ja syntes det er kjemperart jeg også! tenkt litt på om han er homo jeg, håper ikke det (unskyld, veit det er stygg tanke) Kanskje han løy for at det ikke skulle bli flaut, og nå vet han ikke hvordan det skal gjøres da han aldri har gjort det før. Var noe ala det jeg tenkte også skjønner du. Gammel er denne gutten/mannen? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Han er sikkert homo! Frå spøk til revolver så er det kanskje fordi han er nervøs. Det er ikkje utenkeleg sjølv om han har hatt sex før, kanskje du er heilt spesiell i hans auge. At han laug er og eit alternativ. Spør han rett ut du og håp på eit ærleg svar. Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det er ikke noe galt i å være homo. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det er ikke noe galt i å være homo. Har eg heller aldri påstått. Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det var retta til trådstarter. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det er ikke noe galt i å være homo. Det var retta til trådstarter.Intet galt å være homofil nei men det blir kanskje litt feil for trådstarteren. Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Han er jo passe rar om han blir sammen med en dame når han er homo. Er det like ekkelt for en homo å ha sex med en jente som det er for en hetero å ha sex med en gutt? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Han er jo passe rar om han blir sammen med en dame når han er homo. Er det like ekkelt for en homo å ha sex med en jente som det er for en hetero å ha sex med en gutt? Dette er vel et ganske utbredt problem. Man vil ikke innse eller akseptere det rett og slett. Derfor man hører om familieferdre som viser seg å være homofile etter mange års ekteskap etc.. For homofili er fremdeles uglesett i dagens samfunn. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Tror ikke han akkurat er homofil da...Har vell bare noe angst eller er flau over pikken xD Sa du at du har prøvd og tatt hånda ned i buksa hans så tar han den vekk eller:P? Men kan nok ikke hjelpe så mye, men tror ikke akkurat han er homo Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Kanskje han er homofil men vil skjule andre folks mistanker ved å bli sammen med ei jente? Lenke til kommentar
reger Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 han er væll bare usikker på seg selv, eller at han faktisk er av den rolige typen w00t Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Han virker ikke noe særlig homofil egentlig, han har hatt kjærester tidligere og tror da ingen har mistanke om det... men virker jo litt rart at han ikke prøver seg. hehe prøvde først å føre hånda over han bare, når han gjorde det samme men ikke noe lengere så tenkte jeg at jeg skulle prøve å dra hånda nedover, men da stoppet han meg... jaja, håper han lyver eller noe, men tror egentlig ikke det for han har jo hatt andre jenter før meg. Kanskje jeg bare ikke er bra nok, hadde vært trist men. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 han er væll bare usikker på seg selv, eller at han faktisk er av den rolige typen w00t Finnes det så rolige gutter egentlig? Lenke til kommentar
fox Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Gutter er homo hvis de vil ikke ha sex? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg