MrLee Skrevet 26. april 2003 Rapporter Del Skrevet 26. april 2003 Noen som har funnet en måte å automatisk å få disablet touchpad og styrepinne når en kobler til en USB mus? det fungerer bare med PS/2 mus i Dell's BIOS... har noen en workaround? Lenke til kommentar
It's me Skrevet 26. april 2003 Rapporter Del Skrevet 26. april 2003 det fulgte vel med en usb-ps/2 adapter med musen? Du kan bruke den til du finner ut av det iallfall. Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 26. april 2003 Rapporter Del Skrevet 26. april 2003 På de bærbare jeg har hatt, har jeg bare hatt paden og ekstern mus på samtidig... Lenke til kommentar
twb Skrevet 26. april 2003 Rapporter Del Skrevet 26. april 2003 Velg Serial Mouse i BIOS, da virker USB-musen, men ikke touchpad. En ulempe med dette er at touchpad heller ikke virker når USB-musen ikke er plugget inn... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. april 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. april 2003 ja det vet jeg, det var lissom det som var problemet.. joda jeg vet jeg kan bruke PS2 pluggen, men det vil jeg lissom ungå...det blir så mye kluss hvis du plugger i musa etter oppstart da...som at scroll hjul ikke fungerer og slikt.. Lenke til kommentar
Kjartis Skrevet 2. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2003 Har selv vært ute etter en slik løsning på min 8200 uten hell. Det nærmeste jeg har kommet er at på egenskaper for mus i kontrollpanelet kan man velge å disable stick og pad uavhengig. Jeg har valgt å diable padden da jeg har en tendens å røre denne når jeg skriver med touchmetoden. Lenke til kommentar
tunkerman Skrevet 2. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2003 Det er da bare å lage en profil med mus og en uten.... Men da må man enten velge profil ved oppstart, eller så bør USB musa stå i når man booter (ellers velges automatisk uten USB mus) .. Anbefaler med Profil meny! gödd lökk Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. mai 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. mai 2003 proglemet er at jeg ofte bytter fra touchpad til mus, og tilbake, fordi jeg ofte flytter på meg og pc der jeg går på skole...fint å ikke trenge å reboote hver gang da...jaja får bare lete videre... Lenke til kommentar
tunkguru Skrevet 6. mai 2003 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2003 hva med å disable PS/2 musa i enhets håndterer (Device manager) etter du har stappet inn USB musa... da sluter touchpad/styrepinne å virke.. gjøre den ikke? Så kan du bare enable den igjen når du skal bruke den. Sikkert noen smarte her som kan lage et skript/program som fixer det med et dobbelt-klikk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå