FenrisC0de Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Ja, etter tidenes mest klønete emnetittel prøve jeg meg å forklare problemet.. Hvis dere ser her og ser på brukernavnet (Der det står Edvard), så jeg har et norsk flagg til høyre. Problemstillingen er at jeg ønsker å ha flagget helt til høyre (align="right" liksom) Her er et utdrag av koden (har uthevet det relevante) <td align="center" valign="top" class="row"> <!-- IF postrow.S_FIRST_UNREAD --><a name="unread"></a><!-- ENDIF --><a name="p{postrow.POST_ID}"></a> <div class="postauthor"<!-- IF postrow.POST_AUTHOR_COLOUR --> style="color: {postrow.POST_AUTHOR_COLOUR}"<!-- ENDIF -->>{postrow.POST_AUTHOR}[b]  {postrow.FLAG_IMG}[/b]</div> <!-- IF postrow.ONLINE_IMG && postrow.S_ONLINE --><div class="postonline">{postrow.ONLINE_IMG}</div><!-- ENDIF --> <!-- IF postrow.RANK_TITLE --><div class="posterrank">{postrow.RANK_TITLE}</div><!-- ENDIF --> <!-- IF postrow.RANK_IMG --><div class="postrankimg">{postrow.RANK_IMG}</div><!-- ENDIF --> <!-- IF postrow.POSTER_AVATAR --><div class="postavatar">{postrow.POSTER_AVATAR}</div><!-- ENDIF --> Noen som skjønner hvordan jeg kan løse dette? Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå