iNeo Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hei. For noen måneder kjøpte jeg meg en Razer Diamondback 3G, og for noen dager siden begynte den å svikte. Kabelbruddet er helt ved musen, altså i motsatt ende av USB-kontakten. Kjøpt på Komplett 19. november 2008. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det var utrolig kort tid... Ta kontakt med butikken, de bør ikke ha noe som helst problem med å godkjenne dette som en reklamasjon så lenge du ikke har løpt rundt og snurret den over hodet. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Det var utrolig kort tid...Ta kontakt med butikken, de bør ikke ha noe som helst problem med å godkjenne dette som en reklamasjon så lenge du ikke har løpt rundt og snurret den over hodet. Kjøpte en vanlig Diamondback, da fikk jeg med oppbevaringspose (padded) som jeg har brukt under frakt. Kabelen er også veldig stiv. Antar det er brukt billige materialer under produksjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå