Basusjernet Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg lurte på hvordan man kan legge enkelt lag som er usynlige over bilder, som gjør om et gitt område av bilde til en hyperlink. Jeg bruker Visual Web Dev 08, men har også tilgang til DreamWeaver CS4. Har gjort dette før, for mange år siden i GoLive. Men husker ikke hvordan, eller hva funksjonen het. Men var mye lettere enn å klippe opp bildene i photoshop. Resultatet er at jeg vil ha flere linker i et og samme bilde. Vet ikke om jeg har gjort meg forstått, men håper det. Mvh Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Du leter etter imagemap. Burde finnes i både web dev og jeg vet det finnes i dw, vet bare ikke hvor Lenke til kommentar
Basusjernet Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Takk! Har mer jeg lurer på jeg da, slenger det inn her. Det er noe av det samme, bare at det er lag man kan legge i tekst på, etc. Laget flyter over websiden slik at tekst og annet ikke blir bundet til venstre siden av skjermbilde. Man kan flytte og dra Laget akkurat som det passer seg. Fordi det "flyter" over skjermbilde. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå