abene Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Google legger nå til en ny funksjon som skal gjøre søkemotoren mer intelligent. Les mer Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Flotte saker! 8. april oppdaterer de Adsense til å kunne "gjenkjenne" enkeltbrukere også, via cookies, for å kunne vise personlig relevante annonser. Lenke til kommentar
DarkSlayer Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Måtte over til kilden for å skjønne hva som var nyheten her... Men jada - verden går fremover. Men jeg mente adsense hadde et system for å gjenkjenne brukere, eller vise reklame ut fra forrige websider du har vært på som hadde adsense (90%). Husker ikke detaljene men mente at noen av de store avisene kjører på slikt. Men altså... fortsatt får jeg for mye ferieturer og generell damereklame - så det er god sjangs for at jeg tar feil Lenke til kommentar
emva Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Ser nytten i dette, har flere ganger søkt på noe som hjernen min ikke klarer å finne det rette ordet på, omformuleringer og synonymliste har hjulpet godt da. Men så lenge dette googlesøket fungerer, trenger de ikke å forande så mye for min del Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Men jeg mente adsense hadde et system for å gjenkjenne brukere, eller vise reklame ut fra forrige websider du har vært på som hadde adsense (90%). Husker ikke detaljene men mente at noen av de store avisene kjører på slikt. Men altså... fortsatt får jeg for mye ferieturer og generell damereklame - så det er god sjangs for at jeg tar feil Nei, dette innføres fra 8. april 2009. De har nettopp sendt ut mailer til alle brukere av Adsense om at privacy policier må oppdateres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå