f00b Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg har en terminal server som står i et 2003 domene (test.no), domenekontrolleren er en Windows Server STD 2003. Terminal serveren skal legges inn under et annet domene (ok.no), her er det også en Windows Server STD 2003 som står som domenekontroller. Jeg lurer på, hva er det jeg må passe på/huske på her? Er det bare å gjøre det som om jeg ville gjort det på en vanlig klient? Lenke til kommentar
Morthez Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Jeg har en terminal server som står i et 2003 domene (test.no), domenekontrolleren er en Windows Server STD 2003. Terminal serveren skal legges inn under et annet domene (ok.no), her er det også en Windows Server STD 2003 som står som domenekontroller. Jeg lurer på, hva er det jeg må passe på/huske på her? Er det bare å gjøre det som om jeg ville gjort det på en vanlig klient? Jeg ville kanskje brukt sjangsen til å rydde opp på servern (evnt profiler og register). Villet kanskje også sjekket om det er noen GPOer som er spesefike for terminal-serveren som du vil ta vare på. Ellers så tror jeg nok ikke at det er noe annet du behøver å tenke på. Endret 25. mars 2009 av Morthez Lenke til kommentar
enden Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Du kan fint melde den ut og inn igjen i et annet domene. Pass på tilganger og applikasjoner som krever tilgang til eksterne data. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå