Reptikon Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hei. jeg har ett lite problem med office pakka på min packard bell mini pc. Når jeg åpner office programmet, så må jeg ha en 25 sifret produkt nøkkel for å registrere. Det er den nøkkelen som står under pc'n ikke sant? I såfall funker den ikke. Hadde vært kjempe fint med litt grundige forklaringer. På forhånd, takk Mvh. En frustrert pc noob Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Fulgte office med maskinen? Lenke til kommentar
Reptikon Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Fulgte office med maskinen? Alt er inne i maskinen når man starter den. det er ingen cd rom på denne. Så alle programmer og alt lå inne. fikk ikke med noen cd'r eller noe Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Da vill jeg tro koden ligger under maskinen som alle andre pcer. Om det ikke ligger klistret i instruksjonsboken eller noe. Lenke til kommentar
Reptikon Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Da vill jeg tro koden ligger under maskinen som alle andre pcer. Om det ikke ligger klistret i instruksjonsboken eller noe. Den står under pc'n, men når jeg skriver den inn, funker den ikke. Er det ingen måte å få ny kode på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå