SpecialForce Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Har noen tips mot dette? Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Om du har løs mage må du spise mer fiber, og mindre lyst brød etc. Ellers vet jeg ikke helt hva du mener med magesmerter.. Lenke til kommentar
McMuffin Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Magen min går til h. når jeg spiser mye fiber, så det er nok individuelt. Hva slags smerter er det? Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 29. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mars 2009 Det er av typen som kverner rundt og gjør en dotrengt. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Har noen tips mot dette? Kanskje du først kunne fortalt litt mer om hvordan du opplever plagene dine: - hvor gammel er du? - hvordan er det med fysisk aktivitet? - hva spiser du vanligvis? - er du mye stresset? - hvor lenge har du hatt slike magesmerter? - når på dagen får du slike smerter? - hva gjorde du rett før du fikk disse smertene? - hvor i magen er smertene? - kan du gi en kort karakteristikk av smertene? - er dette noe du har hatt tidligere også? Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Anbefaler Imodium Comp ved akutte plager. Les mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå