Erlend85 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Eller skal vi si ettermiddagen i det siste? Tullete døgnrytme! Men.. når jeg våkner etter 10 timers søvn så har jeg fryktelig vondt i hele overkroppen! Som om hele kroppen er liggi fordærva! Kan ikke trekke pusten ordntlig, for vondt. Kan ikke vri meg mye, det er vondt. Men reiser, og sitter på senga så føles det digg! Når jeg går ned så kjenner jeg ingenting! Legger jeg meg på magen/siden/ryggen så kjenner jeg det igjen! Står jeg, sitter jeg helt fin, merker så å si ingenting! Akkurat hva jeg trenger liksom. Problemet er at det har blitt værre i de siste dagene! Kom sånn plutselig, aldri brukt å være sånn. Vært sikkert sånn 3 ganger på rad nå. Venter på den 4. nå! Noen tanker om hva det er? Det er hele overkroppen.. klarer ikke si mer spesifikt.. snodig! Takk! Lenke til kommentar
Erlend85 Skrevet 9. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2009 Ok... det ser ikke ut til å gi seg . Nå har det bare vært noen få dager hvor jeg ikke våkner opp ikke har vondt. Føles ut som jeg ikke nesten puste når jeg står opp. Jeg kan være våken til 04:00 om natta og våkna 09:00 pga. jeg har så jævli vondt. Så jeg må bare finne meg i å stå opp, fordi det nytter ikke å sove uansett hvor trøtt jeg er pga. det var er så langdryg stygg smerte. Det kan nesten føles som ryggen, skuldre! ALT! Blir gal. Har bytta seng til en som er hardere og det er akkurat det samme. Tror ikke det er senga i det hele tatt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå