Shivan Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Kjøpte nylig en helt ny IBM Deskstar 180GXP 120GB. Installerte den, og den ser ut til å funke helt fint. Bios'en finner den, Partition Magic finner den, MEN My Computer i WinXP finner den ikke...eller... må liksom skrive inn stasjonens navn manuelt, og først da dukker den opp i treet til venstre, selv om den ennå ikke ligger i My Computer vinduet. Føler jeg har prøvd d meste nå... MEN VÆR SÅ SNILL, HJELP MEG NOEN! Lenke til kommentar
YpsiNine Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Uhm, har du partisjonert og formatert? 8) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Du må legge den til i systemet ditt, win xp vet ikke at du har en nye disk i pc'en? Lenke til kommentar
Shivan Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 Jada, har formatert og partisjonert, og flytta over en del filer. Hvordan legger jeg den til i systemet da? trodde d skjedde automatisk? Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Har problem med en Seagate 80GB HD, kompissen min har 120gb WD, han lånte en 80gb HD for TG, men når han plugger den inn så kommer det opp sånn søkegreier når han booter XP men han finner ikke HDen i XP, HDen virker helt fint hos eieren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå