radalf Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Ben blir sikkert operert av Jack ellerno, som da resulterer at Jack har reddet livet til Ben to ganger. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) En flott Sayid-episode som nøstet opp et par løse tråder. Skjønte en stund at planen hans var å drepe Ben, men det var likevel litt overraskende at han tilsynelatende klarte å gjøre det. Men Ben dør nok neppe, i hvertfall ikke sånn tidsreisene er forklart i serien. Du kan ikke forandre fremtiden, har de sagt, og da kan Ben umulig dø som ung. Det radalf skriver over her var forresten ingen dum tanke. Endret 28. mars 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
formann Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Begynner å demre hvordan Ben vet så mye om alle sammen. Jeg skal like å se hvordan de nøster sammen alle de løse trådene. Denne serien er jo som å se filmen Revolver, bare med over 20 personer som Jack Green. Forvirrende. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Begynner å demre hvordan Ben vet så mye om alle sammen. Jeg skal like å se hvordan de nøster sammen alle de løse trådene. Denne serien er jo som å se filmen Revolver, bare med over 20 personer som Jack Green. Forvirrende. mikhail samla jo masse info om alle da... Lenke til kommentar
Dav1D Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Ja, men det er jo klart at Ben også visste en del fra før siden han hadde møtt mange av personene Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Eventuelt så fikk han et utrolig sjokk da han så at de kræsjet på øyen nesten tretti år senere. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Meget meget god episode. Sawyer må bite litt i det sure eple når det gjelder å håndtere ting og det var egentlig ganske bra, en klarer seg ikke alene på denne øyen og det burde han da virkelig ha skjønt litt før. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Waaaaaaaahhh!! Den så jeg ikke komme i det hele tatt. Sayid skøyt (unge) Ben faktisk. Da begynner kverna i hodet mitt og svive. Dersom da Ben dør, vil han opphøre og eksistere i senere tid. Noe som igjen vil føre til at våre venner aldri kom seg vekk fra øya i det hele tatt, siden dersom Ben ikke finnes, ville ikke Widmore ha sendt et team for å ekspedere han. Og dermed ingen Lapidus eller Naomi med satelitt-telefon heller *headexplode* Kommer vel kanskje noen svar i ep 11 som jeg heldigvis har ventende på meg når jeg kommer hjem. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Er du litt slow Gurglemuffin? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Er du litt slow Gurglemuffin? Han har vært på øya og reist en uke fremover i tid slik at han gikk glipp av en episode Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Tenkte mer på at det han skrev var ganske obvious. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 (endret) Han bidro mer til tråden enn du gjorde med ditt innlegg Hyperio, så jeg ser ikke helt poenget med sånne kommentarer. Edit: Og nei, dette innlegget bidro ikke mer det heller, men jeg føler jeg må si fra. Endret 6. april 2009 av Nevnarion Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. april 2009 Del Skrevet 6. april 2009 Sorry, da men jeg syntes bare det var så åpenbart at jeg ikke giddet å bidra med det. Og ditt innlegg bidro heller ikke særlig. Og nei, ikke dette, eksakte, innlegget heller, men jeg må få forklare meg. Sånn. Punktum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå