citronen Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hei, Jeg og to kamerater har tenkt oss på en 10-12 dagers tur, gjennom sør-Sverige, Danmark, Tyskland, Polen, Tjsekkia, Italia og Frankrike. Planen er da å følge denne reiseruta: Er det noen som har tips som kan være greie å ta med? Vi er tidligere soldater, og har god kunnskap om hygiene. Det kan også sies at vi har planer om motell / feltseng - og at vi er tilnærmet selvforsynt med mat. Av budsjett kan vi nevne at det vil bli spyttet inn 3000 kroner fra oss hver, da totalt 9000 kroner. Det kan også nevnes at vi har en 1987 mod Mercedes 190E som panservogn. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det beste tipset jeg har er kjør forsiktig! Husk Glock og ekstra ammo, greit å ha ved overnattinger på rasteplasser God tur! Lenke til kommentar
citronen Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Hmm... Vi har faktisk drøftet problematikken med våpen - og har egentlig kommet til konklusjonen at jaktkniv vil gi oss mindre problemer i tolla. Uansett. Det hadde vært hyggelig å hatt skarpe skudd å ty til, dersom vi skulle få vårt første møte med øst-europeeisk mafia på en rasteplass. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 En slik tur vil gå greit etter min formening. Den største utfordringen er 1987 mod Mercedes 190E (det blir jo en tur på 6000-8000 km). Håper dere kan mekke selv...... Lenke til kommentar
citronen Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Vi kan skru. Ingen fare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå