thai-mat Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Mest detaljerte reisebrevet jeg har vært borti! Fantastisk! Men virrker som du er mest opptatt av reisen, og ikke reisemålet... Hva koster metroen i NY? Endret 26. mars 2009 av thai-mat Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 jeg har stort sett holdt meg borte fra dem etter en grusom tur fra Kuala Lumpur til Amstersam for noen år siden. Nesten-ulykke? Lenke til kommentar
akira7 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Regner med ingen PTV i KLM's sine 747, den gang han reiste. Eller så må det være maten eller sete pitchen Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 2600 kr må være en veldig god pris. Bestilte du lenge før, eller var det noe spesialtilbud KLM hadde? Lenke til kommentar
wailer Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 se om jeg finner meg en passende tur selv nå,har hvert ganske fornøyd med KLM før bortsett fra engang hvor jeg hadde lyst og brenne hele selvskapet.. for min del spiller det ingen rolle om det er trangt i flyet, jeg sover uansett, når jeg fløy til hong kong i fjor sovna jeg før flyet letta og våkna når man skulle gå av, helt perfekt Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 2600 kr må være en veldig god pris. Bestilte du lenge før, eller var det noe spesialtilbud KLM hadde? KLM har for tiden salg i fem dager fra den første fredagen i måneden. Forrige måned var NY fra Oslo for 2600,- et av dem. Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 når jeg fløy til hong kong i fjor sovna jeg før flyet letta og våkna når man skulle gå av, helt perfekt Det der er sykt. Lenke til kommentar
thai-mat Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 KLM har for tiden salg i fem dager fra den første fredagen i måneden. Hvor langt fram i tid kan man bestille for? Må man reise i løpet av et par dager? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Har flydd noe som var omtrentlig 90% likt, helt lik mat og underholdning. Var strålende fornøyd! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 KLM har for tiden salg i fem dager fra den første fredagen i måneden. Hvor langt fram i tid kan man bestille for? Må man reise i løpet av et par dager? Usikker, omkring en måned eller to fremover fra salget tror jeg. Du kan jo sjekke selv neste fredag hvor neste salgsperiode er. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Mest detaljerte reisebrevet jeg har vært borti! Fantastisk! Men virrker som du er mest opptatt av reisen, og ikke reisemålet... Hva koster metroen i NY? Intensjonen var kun å skrive om selve reisen fra Norge, det finnes nok av beskrivelser av hva man kan se og gjøre i New York. Metroen koster som jeg skriver 2$. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 2600 kr må være en veldig god pris. Bestilte du lenge før, eller var det noe spesialtilbud KLM hadde? Prøver å få de beste tilbudene til utenfor Europa med her: Tråd for kjipinger som vil fly langt for en billig penge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå