Gå til innhold

BK: Vårens Konserter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Synes det ble alt for mye luft over bilde nr.2. Prøv å vent til du eventuelt får mer kontakt med artisten for å få et mer særegent uttrykk. For slik dette ble, ble det desverre litt kjedelig på et vis. Litt vel mørkt også. Men ellers et greit bilde.

Marit Larsen har ikke problemer med lysforholdene, men derimot ghosting. På tross av dette, likte jeg første bildet best. Gjenspeiler den glade artisten slik hu er.

=)

Lenke til kommentar

Jeg har tatt bilder av begge artistene selv når de har spilt i Stavanger.

Jeg er enig i at du burde hatt mer kontakt eller i det minste fått med mer av ansiktet til ML.

Ellers syns jeg bildet ser brukbart ut, og det gjenspeiler henne slik jeg også opplevde henne. -Sprudlende og glad.

I forhold til blenderen har du bommet kraftig på fokus på MA.

Det ser ut som du har hatt en crop i tankene da du tok bildet, iom at det er så mye luft over hodet hans.

Jeg skjønner at du har null kontroll over lyset og dermed må gjøre det beste ut av det. Det som er litt synd er at mikrofonen spiser opp mye av uttrykket og ansiktet hans, og tatt lyset og skyggene i betraktning trekker det mye ned.

Ingen av dem er blinkskudd, spør du meg, men de er bra nok i forhold til dokumentasjon av konsertene, og ikke minst at du har fanget deres særegenhet. For det er akkurat slik jeg har opplevd dem begge selv.

Endret av Carny
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...