Gå til innhold

Kosttilskudd for å bli mer markert?


Anbefalte innlegg

Hei

 

Er i midten av tyveårene og jeg ønsker å få mer markerte magemuskler.

Jeg trener ganske ofte i form av idrett og noe styrke treninger i uka, er ganske sterk og har gode muskler generelt i kroppen som er ganske markert

 

Men magen er ikke som så, er brukbart sterk der og men har litt for høy fettprosent til at de skal komme frem og spesielt den nederste region, er trent men det er en liten pølse der ja for å si det slikt. Håper jeg forklarer det godt nok

Kosthold er greit, jeg orker ikke å legge av alt av karbo, men det er ikke så galt det jeg får i meg.

Tenkte å prøve noe kosttilskudd kanskje?

 

noe ala http://www.proteinfabrikken.no/aspx/produk....aspx?plid=4556

Hvordan funker slikt? Og vil det ha noe innvirkning?

 

Og jeg får vel starte å trene magen en del mer og selvom jeg føler at jeg får lite resultater i forhold til andre styrkeøvelser på kroppen.

 

Noe tips? =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kosttilskuddet er ment sammen med kaloriunderskudd.

Det hjelper ikke å trene magen i seg selv for å få "six-packen" , her er det lavere fettprosent som gjelder.

 

I forhold til erfaring vil jeg anbefale denne PDF filen og om du har mulighet trene det programmet på et kcal-underskudd.

 

Det er ingen fordeler med en karboløs idett, det er bare en av måtodene som finnes og hvordan det vil føles er avhengig av insulinresponsen.

 

Om du har holdt stabil vekt den siste tiden så vil treningen være nok evt kutte ut 1 av måltidene eller optimalisere måltidene.

Kaloriunderskudd er hovedpoenger, hva selve underskuddet skal bestå av kommer i neste rekke.

Les igjennom RYP og se som du har noen flere spm.

Lenke til kommentar

Den ser ut som thermozyne med tanke på hva som er inni, den ga meg en høyere kroppstemp. Svettet på kino osv. Regner med at det er 200kcal i døgnet mer eller noe inkl hva stoffene gjør i forbrenningen.

Som posten over sier er dette et tilskudd du ikke vil bruke før du er på en 100% serriøs diett hvor en minste feiltak vil oppveie effekten.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...