Gjest Gutt21 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hei. Har etter to år sammen med dama, enda ikke fått orgasme av samleie. Har ingen problemer verken alene eller sammen med henne vha onanering. Virker som at den er "ødelagt", da jeg har absolutt null nytelse av sex (bortsett fra at jeg elsker å tilfredsstille min kjære) Har tatt det opp med lege på det lokale ungdoms senteret, men hun lo bare, og sa; "Skulle ønske jeg hadde en sånn mann, ikke bekymre deg for det du" Det betyr ikke så veldig mye for min del, men har selvsagt lyst å nyte sex som (de fleste) andre folk gjør. ps: har tidligere hatt stram forhud, men dette er tatt hånd om. har også et ganske hvitt penishode, med ganske mange knøtt små hvite prikker... om dette har noe å si? Noen som er plaget av det samme, har tips, eller vil dele erfaringer? MVH Lenke til kommentar
EyN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 ps: har tidligere hatt stram forhud, men dette er tatt hånd om. har også et ganske hvitt penishode, med ganske mange knøtt små hvite prikker...om dette har noe å si? Har dessverre ikke det samme nei... Men hvite prikker virker veldig bekymrende ut da.. aldri sett det på en penis hodet før.. (Nå har jeg jo nesten bare sett på min da så...) Men har aldri hørt om det før. Sikker på at den er riktig? Kanskje prate med legen om dette? Ta ett bilde og vis det eller vis det mens du er der. Selvsagt er det ingenting galt med dette, men virker litt alvorlig etter min mening, som f.eks. jeg hadde hoppet ut av taket om jeg hadde hatt en hvite prikker. En "Vanlig Penishode" har gjerne rød aktig farge. Huden som du "drar" bakover er jo seff Hvit/gul aktig. Håper du fikk noen tips osv. // EyN Lenke til kommentar
Gjest Gutt21 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Vel, prikker er det kanskje ikke, men vartfall ei textur endring, om du skjønner? burde vel tatt meg en tur ja sikkert.. Lenke til kommentar
EyN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Vel, prikker er det kanskje ikke, men vartfall ei textur endring, om du skjønner? burde vel tatt meg en tur ja sikkert.. Hehe, jah. Skjønner hva du mener. Om du synes det vanskelig å gå til legen, så send han/henne en e-mail. Fungerer sikkert fint det og... Men er nok mye bedre at du bestiller en time og går ned dit kanskje allerede i morgen eller om noen dager. (Når det passer deg rett og slett.) // EyN Lenke til kommentar
Gjest Gutt21 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Syns det er litt pinlig ja, som de aller fleste gjør når det gjelder sånne ting Har allerede en konsultasjonstime ang røykeslutten min om litt over ei uke da, jeg kan vel ta det opp da Lenke til kommentar
EyN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Syns det er litt pinlig ja, som de aller fleste gjør når det gjelder sånne ting Har allerede en konsultasjonstime ang røykeslutten min om litt over ei uke da, jeg kan vel ta det opp da Ingen grunn til å være sjenert over din "kropp". Leger er leger. De har sett alt fra hjerne til illere saker, som f.eks herpes type 2 osv osv. Håper det går bra da og lykke til Gutt21 // EyN Lenke til kommentar
Gjest Gutt21 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Du sier noe der Takk for det Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Hvite prikker? Hvis dette er PÅ penishodet er det noe du burdet få sjekket, hvis det er under selve hodet på en måte, er dette normalt er noen slags kjertler, husker ikke hva det kalles, kan være veldig synlige til tider =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå