Uknuselig Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Hei jeg lurer på om jeg må installere alle biosfilene på dataen min får å få med alt? Har bare installert den øverste på denne linken. http://global.shuttle.com/download03.jsp?PI=89 Siden da har pcen fryst seg nesten hele tia. Må jeg installere alle fra bunn til øverst da? Dere må kanskje trykke på bios når dere kommer inn på linken Endret 24. mars 2009 av Uknuselig Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Tråden var feilpostet og har blitt flyttet til riktig kategori. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Når du oppdaterer BIOS overskrives alt innholdet på flash/EEPROM-brikken. Du har lagt inn nyeste BIOS (den øverste, sjekk datomerkingen) og de andre som er listet opp under er eldre versjoner. Hvis du husker hvilken versjon du hadde før du la inn den nyeste kan du prøve å installere den for å se om problemet med ustabilitet forbedres. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Som sagt, siden brikken tømmes ville dette vært meningsløst. Dette står også på de fleste HK produsentenes sider over hvordan BIOS skal flashes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå