_ZeTh_ Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 MP2 kommer i 2005 ifølge ggmania.com bare så det er sagt... Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 Trenger vi Max Payne 2 egentlig? JAAAAAAAAAAa! Var ganske fengslende, selv om det ikke var spesielt langt. Historien var god og inspirerende, bortsett fra det møkkabrette (var det ikke 2?) hvor du løper etter ungeskrikene i gangen/det svarte. jeg likte de brettene, de var ganske så creepy, hehe, spooky Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 MP2 kommer i 2005 ifølge ggmania.com bare så det er sagt... Kan umulig stemme. Jeg tror at det kommer ut mot slutten av året. Senest i løpet av neste år. Remedy selv jobber med 2003 som utgangspunkt for release. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 max payne 2 kommer til å bruke Havok, som fysikkmotoren i MP2... med ragdoll(YESS!!) og mer.... www.maxpayneheadquarters.com ... det stod der for en liten stund siden... skjekk her:http://www.havok.com/products/game_dynamics/clients/remedy.html Hvis jeg husker riktig så var det jeg som posta den nyheten på MPHQ. 8) ja, det var faktisk det! :wink: Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 bortsett fra det møkkabrette (var det ikke 2?) hvor du løper etter ungeskrikene i gangen/det svarte. Uenig.. Synes at det var noe av det mest geniale med hele spillhistorien! Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Remedy selv jobber med 2003 som utgangspunkt for release. Må bare huske at Remedy hadde 2000 som utgangspunkt for releasen av Max Payne 1 :wink: Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 30. april 2003 Del Skrevet 30. april 2003 Remedy selv jobber med 2003 som utgangspunkt for release. Må bare huske at Remedy hadde 2000 som utgangspunkt for releasen av Max Payne 1 :wink: Det er mulig. Men for meg virker 2005 veldig lite trolig. Slutten av 2003 begynnelsen av 2004 er min gjettning. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Max Payne 2 har nå fått et offisielt navn, og det høres ikke bra ut for en eventuell oppfølger til. Navnet er Max Payne 2: The Fall Of Max Payne. Utgivelsesdato: Slutten av 2003. Litt mer info her. Lenke til kommentar
Corduroy Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Fy f..n jeg gleder meg!!!! Faktisk ikke mer enn det å si om den saken... Og når vi også får Thief 3, så blir det her lykke :wink: Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 13. mai 2003 Del Skrevet 13. mai 2003 Det blir jo rått egentlig.. Nå vet jeg ikke når thief 3 kommer, men hvis både det og MP2 kommer i år så blir det jo et helvettes rått spillår!! Med "Enter the matrix", Vice City for PC i tillegg! Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 15. mai 2003 Del Skrevet 15. mai 2003 Gleder meg til Max Payne 2 jeg... Imens sitter jeg og koser meg med Max Payne Kung Fu mode!!! Kung fu mode ruler! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå