strykebrettet Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Noen som tror om det kommer fortsettelse på max payne og evt. når det kommer? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Syns jeg hørte (leste) noe om at det er i utvikling. Når det kommer blir bare spekulasjoner.... Lenke til kommentar
tåa Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Max Payne 2 er annonsert, men utgivelsesdato er ennå ukjent. Det finnes heller ingen screenshots eller info om det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 som sagt, max payne 2 arbeides på men er nok en god stund til det havner i hyllene Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Trenger vi Max Payne 2 egentlig? JAAAAAAAAAAa! Var ganske fengslende, selv om det ikke var spesielt langt. Historien var god og inspirerende, bortsett fra det møkkabrette (var det ikke 2?) hvor du løper etter ungeskrikene i gangen/det svarte. Gleder meg til å muligens samarbeide med russisk mafia mer Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Max Payne 2 kommer ja. Det er jeg ganske sikker på ettersom Remedy har sluppet en rapport at de driver å utvikler det Det er sagt at de satser på en sen 2004 release. Kanskje 2005 Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 De startet utvikelingen av Max Payne 2 noen måneder etter utgivelsen av Max Payne. Den skal visst bli mye bedre. Samme grafikk motor, noe som gjør at det tar kortere tid og de kan konsentrere seg om resten av spillet. Grafikken blir tweaka, fysikken får en liten brush-up, mm. Mm.. Rettelse: I følge Remedy selv sikter de på en sen 2003 release faktisk. Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 De startet utvikelingen av Max Payne 2 noen måneder etter utgivelsen av Max Payne. Den skal visst bli mye bedre. Samme grafikk motor, noe som gjør at det tar kortere tid og de kan konsentrere seg om resten av spillet. Grafikken blir tweaka, fysikken får en liten brush-up, mm. Mm.. Rettelse: I følge Remedy selv sikter de på en sen 2003 release faktisk. Faktisk når det kommer til Max Payne 2 så tror jeg ikke jeg kommer til å bry meg så mye om ikke grafikken skulle bli den beste som er. Selve spillet var dritkult så jeg gleder meg uansett til toeren. Lenke til kommentar
Cappo Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Faktisk når det kommer til Max Payne 2 så tror jeg ikke jeg kommer til å bry meg så mye om ikke grafikken skulle bli den beste som er.Selve spillet var dritkult så jeg gleder meg uansett til toeren. Enig. Personelig syns jeg grafikk på Max Payne slår det meste som har kommet hittil i år. Men som jeg sa. Den får bare noen lettere touch-ups, noe som er standard for alle oppfølgere som er bygget på samme motor. Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Men hva med historien....? Terrorister tar livet av besteforeldrene hans, og Max må begi seg ut den store verden for å finne og drepe de skyldige ved hjelp av et stort våpen arsenal og bullet-time.... Det høres liksom kjent ut... Lenke til kommentar
smetho Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Nå er jeg ganske sikker på at grafikken kommer til å få en grei oppløftning (fra et allerede bra utgangspunkt). Det er utrolig hva utviklere kan få ut av en motor (jamfør HL på q1), og tror temeat bak MP2 er dyktige. Bare å se på MP(1) det! Ellers håper jeg historien blir like bra i oppfølgeren. Oppfølgere har en tendens til å være mer kommersielle og være lagt for å få inn mest mulig penger istedet for å være all it can be (selvfølgelig sammen med innbringing av penger ) Lenke til kommentar
CAH1 Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Men hva med historien....?Terrorister tar livet av besteforeldrene hans, og Max må begi seg ut den store verden for å finne og drepe de skyldige ved hjelp av et stort våpen arsenal og bullet-time.... Det høres liksom kjent ut... Det var historien jeg syntes var noe av det beste med spillet. Det er jo aldri enkelt å lage gode og orginale oppfølgere. De klarte på en måte å få historien med samtaler og hele pakken inn i spillet på en sånn måte at en ikke følte seg avbrutt hele tiden. At disse sekvensene var tegninger gjorde heller ingenting mener jeg. Jeg må si jeg elsket hele spillet og tror nok jeg kommer til å like toeren like mye. Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 jeg syntes jeg minnes jeg hørte noe om innen 2-3 måneder.. men jeg er ikke sikker , så ikke ta det for god fisk:) Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Jeg har hørt man blir avhengig av pain killers og man får abstinenser og våpnene begynner å riste osv. Lenke til kommentar
zeox Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 max payne 2 kommer til å bruke Havok, som fysikkmotoren i MP2... med ragdoll(YESS!!) og mer.... når det gjelder historien tror jeg at han blir "busta" ut av fengselet ved hjelp av han tullingen som overlevde innpå konferanse rommet.... osv osv osv osv osv Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 max payne 2 kommer til å bruke Havok, som fysikkmotoren i MP2... med ragdoll(YESS!!) og mer.... Hvor har du fått disse informasjonene fra? Mvh. Erik Lenke til kommentar
zeox Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 max payne 2 kommer til å bruke Havok, som fysikkmotoren i MP2... med ragdoll(YESS!!) og mer.... Hvor har du fått disse informasjonene fra? Mvh. Erik www.maxpayneheadquarters.com ... det stod der for en liten stund siden... skjekk her: http://www.havok.com/products/game_dynamic...nts/remedy.html Lenke til kommentar
nord Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 jeg gleder meg..! jeg kan ikke vente! .... ... jeg må ha den! :smile: Lenke til kommentar
nord Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 håpfull story: russeren buster max ut siden valkyr er på gata igjen og en eller annen dude setter hele byen på hodet..jah, nå må max payne gjøre sitt proffesjonelle yrke gleder meg til å ta en masse painkillers å skyte! Lenke til kommentar
pcverden Skrevet 29. april 2003 Del Skrevet 29. april 2003 max payne 2 kommer til å bruke Havok, som fysikkmotoren i MP2... med ragdoll(YESS!!) og mer.... www.maxpayneheadquarters.com ... det stod der for en liten stund siden... skjekk her:http://www.havok.com/products/game_dynamics/clients/remedy.html Hvis jeg husker riktig så var det jeg som posta den nyheten på MPHQ. 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå