Gå til innhold

Telenors Iphone tilbud


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei,

Sitter og lurer på om det er mulig å kjøpe Iphone med Djuice Nonstop? Hva er i så tilfelle prisen? Irriterer meg grenseløst at jeg ikke kan finne det på nettet, så lurer på om noen har hørt i en butikk eller eventuelt kjøpt?

MvH Hopeless22

Det står jo her at iPhone kan kjøpes med Djuice.

Og med nonstop....

 

Rart hvis den ikke kan kjøpes med hvilket som helst ab. På Netcom kunne jeg velge akkurat det ab. jeg ville ha, men prisen på telefon ble forskjellig med de ulike ab.

Endret av RandiA
Lenke til kommentar
Hei,

Sitter og lurer på om det er mulig å kjøpe Iphone med Djuice Nonstop? Hva er i så tilfelle prisen? Irriterer meg grenseløst at jeg ikke kan finne det på nettet, så lurer på om noen har hørt i en butikk eller eventuelt kjøpt?

MvH Hopeless22

Det står jo her at iPhone kan kjøpes med Djuice.

 

Han lurte med djuice nonstop ikke explorer. Tror det er kun mulig å kjøpe med djuice explorer inntil videre, mulig jeg tar feil.

Lenke til kommentar
Hei,

Sitter og lurer på om det er mulig å kjøpe Iphone med Djuice Nonstop? Hva er i så tilfelle prisen? Irriterer meg grenseløst at jeg ikke kan finne det på nettet, så lurer på om noen har hørt i en butikk eller eventuelt kjøpt?

MvH Hopeless22

Det står jo her at iPhone kan kjøpes med Djuice.

Og med nonstop....

 

Rart hvis den ikke kan kjøpes med hvilket som helst ab. På Netcom kunne jeg velge akkurat det ab. jeg ville ha, men prisen på telefon ble forskjellig med de ulike ab.

 

Har også lest at den KAN kjøpes med DJUICE og NONSTOP. Men ikke funnet noe pris, det er greia.

 

 

Hei,

Sitter og lurer på om det er mulig å kjøpe Iphone med Djuice Nonstop? Hva er i så tilfelle prisen? Irriterer meg grenseløst at jeg ikke kan finne det på nettet, så lurer på om noen har hørt i en butikk eller eventuelt kjøpt?

MvH Hopeless22

Det står jo her at iPhone kan kjøpes med Djuice.

 

Han lurte med djuice nonstop ikke explorer. Tror det er kun mulig å kjøpe med djuice explorer inntil videre, mulig jeg tar feil.

 

Stemmer det, kan hende du har rett =)

Lenke til kommentar

Feil feil feil feil!

 

Det er kun Surfprat M, L, XL og Djuice Explorer som kan bindes opp mot Iphone.

Du kan ikke komme med FriHet og si du vil ha iPhone, da må du desverre bryte abonnementet for også bytte over til Surfprat eller Djuice Explorer.

 

Dette gjelder forsåvidt alle abonnement.

 

Jeg jobber på Telehuset og vi får kun lov til og selge iPhone's med disse abonnementene som jeg står listet ovenfor.

 

Selvfølgelig om du har Bedrift eller Bedrift Pro, kan du få iPhonen på en av de abonnementene.

 

:-)

Lenke til kommentar
Folkens, se bort i fra poppehs innlegg. Alt han skriver er tull.

 

Mulig slike regler gjelder hos Telehuset, men ikke øvrige forhandlere.

 

Tull nei?

Djuice Explorer kan du bare kjøpe over nett mens SurfPrat kan du også få i butikk.

 

Du kan jo sjekke selv nettbutikken til telenor, der får du frem bare SurfPrat.

Kan ikke se FriHet eller noe annet der.

 

http://nettbutikk.telenor.no/ProductSubscr...NETELENOR.NO8GB

Lenke til kommentar

Joda, det du skriver er stort sett tullprat.

 

Det er kun Surfprat M, L, XL og Djuice Explorer som kan bindes opp mot Iphone.

Dette er altså enkelt og greit feil. Gå til enhver forhandler, muligens med unntak av butikken du jobber i som tydeligvis har fått feil informasjon, så får du bekreftet at dette.

 

iPhone kan ikke kombineres med kontantabonnement, Telenor Super, Djuice zero eller Djuice control. Jeg er usikker angående Telenor SuperKontroll. Bortsett fra dette kan du få iPhone med et bredt utvalg Telenor-abonnement.

Lenke til kommentar
Joda, det du skriver er stort sett tullprat.

 

Det er kun Surfprat M, L, XL og Djuice Explorer som kan bindes opp mot Iphone.

Dette er altså enkelt og greit feil. Gå til enhver forhandler, muligens med unntak av butikken du jobber i som tydeligvis har fått feil informasjon, så får du bekreftet at dette.

 

iPhone kan ikke kombineres med kontantabonnement, Telenor Super, Djuice zero eller Djuice control. Jeg er usikker angående Telenor SuperKontroll. Bortsett fra dette kan du få iPhone med et bredt utvalg Telenor-abonnement.

 

Bare for og sørge for at jeg ikke tok feil her, så ringte jeg kjapt til kundeservicen.

Du kan ikke kjøpe iPhone uten disse abonnementene, for det er eneste de abonnementene som blir bindet opp mot iPhone.

Men det du kan gjøre, er og kjøpe en ulåst.

 

Så heh, du tok feil der gitt!

Lenke til kommentar
Jeg kan kjøpe en ulåst iPhone?

 

Dette blir bare bedre og bedre.

Ikke hos telenor nei, men som jeg forsto han kunne du skaffe deg en telefon som var ulåst :-)

Men igjen, ring kundeservice du.

 

Surfprat og Djuice Explorer er de eneste abonnementene som det blir solgt iPhone til.

Lenke til kommentar

Og du jobber virkelig i Telehuset?

Dette er jo utrolig.

 

La meg sitere fra slide nr 9 i informasjonen som ble tilsendt forhandlere, fra min forhandlerkonsulent.

 

Kan jeg kjøpe en iPhone med ett av deres andre mobil abonnement?

Ja, bortsett fra med abonnementet Super, djuice zero, djuice control (både bindingsavtalene control og control+).

Endret av genser
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...