hopeless22 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hei, Sitter og lurer på om det er mulig å kjøpe Iphone med Djuice Nonstop? Hva er i så tilfelle prisen? Irriterer meg grenseløst at jeg ikke kan finne det på nettet, så lurer på om noen har hørt i en butikk eller eventuelt kjøpt? MvH Hopeless22 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Hei,Sitter og lurer på om det er mulig å kjøpe Iphone med Djuice Nonstop? Hva er i så tilfelle prisen? Irriterer meg grenseløst at jeg ikke kan finne det på nettet, så lurer på om noen har hørt i en butikk eller eventuelt kjøpt? MvH Hopeless22 Det står jo her at iPhone kan kjøpes med Djuice. Og med nonstop.... Rart hvis den ikke kan kjøpes med hvilket som helst ab. På Netcom kunne jeg velge akkurat det ab. jeg ville ha, men prisen på telefon ble forskjellig med de ulike ab. Endret 24. mars 2009 av RandiA Lenke til kommentar
jic Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hei,Sitter og lurer på om det er mulig å kjøpe Iphone med Djuice Nonstop? Hva er i så tilfelle prisen? Irriterer meg grenseløst at jeg ikke kan finne det på nettet, så lurer på om noen har hørt i en butikk eller eventuelt kjøpt? MvH Hopeless22 Det står jo her at iPhone kan kjøpes med Djuice. Han lurte med djuice nonstop ikke explorer. Tror det er kun mulig å kjøpe med djuice explorer inntil videre, mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
hopeless22 Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Hei,Sitter og lurer på om det er mulig å kjøpe Iphone med Djuice Nonstop? Hva er i så tilfelle prisen? Irriterer meg grenseløst at jeg ikke kan finne det på nettet, så lurer på om noen har hørt i en butikk eller eventuelt kjøpt? MvH Hopeless22 Det står jo her at iPhone kan kjøpes med Djuice. Og med nonstop.... Rart hvis den ikke kan kjøpes med hvilket som helst ab. På Netcom kunne jeg velge akkurat det ab. jeg ville ha, men prisen på telefon ble forskjellig med de ulike ab. Har også lest at den KAN kjøpes med DJUICE og NONSTOP. Men ikke funnet noe pris, det er greia. Hei,Sitter og lurer på om det er mulig å kjøpe Iphone med Djuice Nonstop? Hva er i så tilfelle prisen? Irriterer meg grenseløst at jeg ikke kan finne det på nettet, så lurer på om noen har hørt i en butikk eller eventuelt kjøpt? MvH Hopeless22 Det står jo her at iPhone kan kjøpes med Djuice. Han lurte med djuice nonstop ikke explorer. Tror det er kun mulig å kjøpe med djuice explorer inntil videre, mulig jeg tar feil. Stemmer det, kan hende du har rett =) Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 iPhone kan kjøpes med Nonstop. Prisen vil variere fra butikk til butikk, men er sannsynligvis rundt 3500 kr. Lenke til kommentar
Shaax Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 iPhone kan kjøpes med Nonstop. Prisen vil variere fra butikk til butikk, men er sannsynligvis rundt 3500 kr. 8 GB 2999,- 16 GB 3999,- Kan kjøpes hos Telekiosken Lenke til kommentar
huggy Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Vist jeg allerede har fra telenor, hvor mye tar de da for en iphone? Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Spørs hvilket abonnement du ønsker å binde deg opp til. Har du allerede binding på ditt abonnement må du kjøpe deg ut av bindingstiden mot et ekstra gebyr. Lenke til kommentar
equalern Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Feil feil feil feil! Det er kun Surfprat M, L, XL og Djuice Explorer som kan bindes opp mot Iphone. Du kan ikke komme med FriHet og si du vil ha iPhone, da må du desverre bryte abonnementet for også bytte over til Surfprat eller Djuice Explorer. Dette gjelder forsåvidt alle abonnement. Jeg jobber på Telehuset og vi får kun lov til og selge iPhone's med disse abonnementene som jeg står listet ovenfor. Selvfølgelig om du har Bedrift eller Bedrift Pro, kan du få iPhonen på en av de abonnementene. :-) Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Folkens, se bort i fra poppehs innlegg. Alt han skriver er tull. Mulig slike regler gjelder hos Telehuset, men ikke øvrige forhandlere. Lenke til kommentar
equalern Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Folkens, se bort i fra poppehs innlegg. Alt han skriver er tull. Mulig slike regler gjelder hos Telehuset, men ikke øvrige forhandlere. Tull nei? Djuice Explorer kan du bare kjøpe over nett mens SurfPrat kan du også få i butikk. Du kan jo sjekke selv nettbutikken til telenor, der får du frem bare SurfPrat. Kan ikke se FriHet eller noe annet der. http://nettbutikk.telenor.no/ProductSubscr...NETELENOR.NO8GB Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Joda, det du skriver er stort sett tullprat. Det er kun Surfprat M, L, XL og Djuice Explorer som kan bindes opp mot Iphone. Dette er altså enkelt og greit feil. Gå til enhver forhandler, muligens med unntak av butikken du jobber i som tydeligvis har fått feil informasjon, så får du bekreftet at dette. iPhone kan ikke kombineres med kontantabonnement, Telenor Super, Djuice zero eller Djuice control. Jeg er usikker angående Telenor SuperKontroll. Bortsett fra dette kan du få iPhone med et bredt utvalg Telenor-abonnement. Lenke til kommentar
equalern Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Joda, det du skriver er stort sett tullprat. Det er kun Surfprat M, L, XL og Djuice Explorer som kan bindes opp mot Iphone. Dette er altså enkelt og greit feil. Gå til enhver forhandler, muligens med unntak av butikken du jobber i som tydeligvis har fått feil informasjon, så får du bekreftet at dette. iPhone kan ikke kombineres med kontantabonnement, Telenor Super, Djuice zero eller Djuice control. Jeg er usikker angående Telenor SuperKontroll. Bortsett fra dette kan du få iPhone med et bredt utvalg Telenor-abonnement. Bare for og sørge for at jeg ikke tok feil her, så ringte jeg kjapt til kundeservicen. Du kan ikke kjøpe iPhone uten disse abonnementene, for det er eneste de abonnementene som blir bindet opp mot iPhone. Men det du kan gjøre, er og kjøpe en ulåst. Så heh, du tok feil der gitt! Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg kan kjøpe en ulåst iPhone? Dette blir bare bedre og bedre. Lenke til kommentar
equalern Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg kan kjøpe en ulåst iPhone? Dette blir bare bedre og bedre. Ikke hos telenor nei, men som jeg forsto han kunne du skaffe deg en telefon som var ulåst :-) Men igjen, ring kundeservice du. Surfprat og Djuice Explorer er de eneste abonnementene som det blir solgt iPhone til. Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Og du jobber virkelig i Telehuset? Dette er jo utrolig. La meg sitere fra slide nr 9 i informasjonen som ble tilsendt forhandlere, fra min forhandlerkonsulent. Kan jeg kjøpe en iPhone med ett av deres andre mobil abonnement?Ja, bortsett fra med abonnementet Super, djuice zero, djuice control (både bindingsavtalene control og control+). Endret 25. mars 2009 av genser Lenke til kommentar
equalern Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Og du jobber virkelig i Telehuset? Dette er jo utrolig. Klart :-) Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Surfprat og Djuice Explorer er de eneste abonnementene som det blir solgt iPhone til. Hvorfor kan jeg da bestille iPhone med Superkontroll, djuice nonstop, fritid, friprat med flere hos Telehuset.no? Kanskje fordi du tar feil og genser vet hva han prater om? Endret 25. mars 2009 av Hedonism Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Ikke hør på poppehs Du kan kjøpe Telefonen hos en forhandler med annet abb. Telekiosken selger den f.eks med FriHet eller nonstop for 2999. KUNDESERVICE kan ikke selge den med andre en IPhone abb. Men forhandler kan. Lenke til kommentar
genser Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Ja, ble stille fra poppehs etter linken til Hedonism. Like greit, så påfører han ikke ytterligere skade for sitt eget og arbeidsgiveren, Telehuset, sitt omdømme. Men men, det var morro så lenge det varte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå