Luunde Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 jeg har 4 sata HDD liggendes, måå få brukt dem iogmed jeg ikke har plass inni kabinettet, Dette må være USB kabinett, slik jeg bare setter inni HDD'ene, kobler til usb og strøm, så får jeg opp hardiskene, noen som har bra forslag til meg, må minimum være 4slots... takk Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Trenger du alle 4 samtidig, eller hvor mange trenger du samtidig? Er problemet at du ikke har mer plass i kabinettet, eller at du ikke har flere SATA-porter ledig? Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 rett og slett begge deler, viss jeg skal ha ett og ett liksom, tror jeg det tar veldigt mye plass, hadde jeg hatt ett torn heller,så tror jeg det hadde blitt mye greiere med tanke på plass Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) OK, det hadde gjort det lettere å hjelpe hvis du hadde sagt hva du har fra før, og hvordan du har det satt opp. Det er ikke sikkert du trenger å ha alle over USB eksternt. Det vil redusere ytelse betraktelig. EDIT: hvis du kan bruke en og en etter behov, så er jo docking perfekt. Endret 24. mars 2009 av GullLars Lenke til kommentar
Luunde Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 tror jeg går for docking metoden jeg.. Kjøper jeg kanksje 2 av denne http://multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:10557451;c:101236 Lenke til kommentar
GullLars Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det høres ut som en grei plan ja. Du får mer ytelse hvis du har mulighet for eSATA på maskinen din Lenke til kommentar
ejeger Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Kanskje dette kan være en idé ? Storbox: http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=107633 Lenke til kommentar
MrBBs Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Kva med eit billig raid kort (ikkje nødvendig med raid) og så eit 3x5.1/2 -> 4x3.5"? eit slikt kort kan ein kjøpe til 450 på komplett, skal nok klare å hondtere ytelsen til hddene, og du har alt inne i dataen. Eller var det meir du manglet? er ivertfall eit innspill som kan hjelpe =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå