brutal_mann Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Uansett mannfolkets problem. Jada, det er vårt problem. Men at det er vårt problem frator oss ikke retten å fordømme den store majoriteten av kvinner som hensynsløst fråtser i dette. At kvinner, når det kommer til stykket, legger seg på rygg for han som gir henne mest cash gjør dem til, ja nettopp, horer. Så ja, at kvinnre er horer er vårt problem. Forøvrig så er det ekstremt hårsårt og drepende for fri diskusjon å endre topicen på denne tråden. Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Til brutal_mann og andre som i stor grad deler hans kvinnesyn: Tror du at årsaken til dette er genetisk, eller sosialt betingent, evt en blanding? Lenke til kommentar
brutal_mann Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Til brutal_mann og andre som i stor grad deler hans kvinnesyn:Tror du at årsaken til dette er genetisk, eller sosialt betingent, evt en blanding? Først og fremst genetisk/biologisk. Det sosiale kan til en viss grad maskere dnne oppførslen, men det skinner alikevel til slutt igjennom. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 hehe, jeg kjenner jenter som utnytter gutter på byen for å få gratis drikke, og guttene går på smellen hver jævla gang. Og en ting er sikkert, de jentene er ikke så mye å samle på. Dama mi (som jeg har vært sammen med i flere år nå) går på byen med sine venninner og lopper desperate gutter for drikke. Jeg synes dette er helt grei. De sier de selger forhåpninger i bytte mot alkohol. Mao. finnes det mange jenter som går på byen KUN for å bli spandert på av guttene, og så lenge guttene spanderer ser jeg ikke problemet med jentenes atferd. Det er gutta som burde begynne å tenke litt. Jeg, som gutt, kunne aldri ha funnet på å starte en sosial relasjon med å spandere på en jente jeg var interessert i. Hvorfor i all verden skulle man ønske å skape en kjøp/salg-situasjon som tydeligvis er det som er assosiert med at gutter spanderer på byen. Jeg ler av gutter som lar seg lure av disse smarte jentene. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg ler av gutter som lar seg lure av disse smarte jentene. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Artig førsteinnlegg. Orket ikke lese alle svarene. Men kan jo si det at min kone hadde betydelig mye mer kronasjer enn meg når me giftet oss. Så da kan man vel trygt si at hun ikke er en hore... Eg derimot... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Det finnes en god del boy toys og manwhores der ute, også. Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Til brutal_mann og andre som i stor grad deler hans kvinnesyn:Tror du at årsaken til dette er genetisk, eller sosialt betingent, evt en blanding? gjennom historien har kvinnen vært underlegen mannen, og hun har derfor hatt få andre kanaler å utøve sin makt (will to power) gjennom annet enn mannen. subtile taktikker og sosialt spill har vært kvinnens sterkeste våpen. man kan derfor begynne å spekulere i om det til en viss grad ligger i genene. man kan også til dels skylde på samfunnet som bidrar til å opprettholde denne tøysete oppfatningen om at man skal være en ordentlig "gentleman" og at menn generelt skal rævslikke damer ved å kjøpe konfekt og blomster, spandere dyre middager etc. etc. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Boy toy er vel det samme som goldigger? Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hvordan kan det være forbudt å være horekunde? Grunnen er at det var for mange afrikanske kvinner på karl johan som pulte for småpenger. Dette førte til at det ble deflasjon av menneskeverdet for kvinner som tidligere hadde en mye høyere mistesats. Så nå må man punge ut for en hel kveld på byen for å få seg noe. På denne måten driver kvinner med en konkurransevridende taktikk slik at det blir dyrt å få seg noe, men konkurransetilsynet ser ikke ut til å bry seg nevneverdig om dette. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Konkurransetilsynet er sikkert fullt av kvinnfolk. Fy skam! Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Jeg har spandert ei jente to middager nå, og enda ikke fått sex. Helvete. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Kanskje du gjør det feil? Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Dama mi (som jeg har vært sammen med i flere år nå) går på byen med sine venninner og lopper desperate gutter for drikke. Jeg synes dette er helt grei. De sier de selger forhåpninger i bytte mot alkohol.Mao. finnes det mange jenter som går på byen KUN for å bli spandert på av guttene, og så lenge guttene spanderer ser jeg ikke problemet med jentenes atferd. Hva skjer når en gutt har blitt lurt en dag for mye? Da blir en "uskyldig" jente voldtatt. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Er det for mye forlangt at man (gjelder begge kjønn, selvfølgelig) ikke utnytter hverandre? Jeg misliker denne kynismen. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Alle gutter er horebukker og rundtbrennere, så hvorfor pleasure *kundene* deres! Ja, hva sier dere jenter/damer nå da? Vi bør jo ha en balansegang her også, tror jeg.. Endret 28. mars 2009 av Jarmo Lenke til kommentar
o0 Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dette er noe av det dummeste jeg har lest, tror du virkelig at alle kvinner går bare etter penger? Tror du alle menn kun tenker på en ting? Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Dama mi (som jeg har vært sammen med i flere år nå) går på byen med sine venninner og lopper desperate gutter for drikke. Jeg synes dette er helt grei. De sier de selger forhåpninger i bytte mot alkohol.Mao. finnes det mange jenter som går på byen KUN for å bli spandert på av guttene, og så lenge guttene spanderer ser jeg ikke problemet med jentenes atferd. Hva skjer når en gutt har blitt lurt en dag for mye? Da blir en "uskyldig" jente voldtatt. Da er det en gutt som er sosiopat, og fortjener å råtne i fengsel. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Er det for mye forlangt at man (gjelder begge kjønn, selvfølgelig) ikke utnytter hverandre? Jeg misliker denne kynismen. Ces't la vie. Men det betyr ikke at man må akseptere det, eller gjøre det selv. Lenke til kommentar
thermos Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Forrige gang jeg var på ute på byen så kom en blondie bort til meg da jeg sto i baren, og spurte om jeg ville kjøpe en øl til henne. Da svarte jeg "Ja, hvis du spanderer første runde". Hun gikk rett bort til neste fyr i baren... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå