Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

jeg må si meg enig medf trådstarter jenter har behandlet meg svært dårlig hele livet mitt

på barneskolen var det en jennte som bøllet og banket meg dagelig hvis jeg ikke greide å ungå henne :cry: .

i datingen har det ikke vært svært bedre det er altid jeg som punger ut vell nesten altid da

jeg skal ikke si at alle jenter har behandlet meg slik noen har vært snnile og jeg er fortsat venner med dem

selv om vi ikke er sammen

men i mine øyne er det få ok jenter der ute

Selv om du har blitt banket opp av en jente på barneskolen, har du ikke rett til å si at det finnes få ok jenter i verden. Håper virkelig ikke innlegget ditt var seriøst.(..)

Endret av Tlf.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
men trådstarter har et stort påeng i at jenter ønsker å få ting mer en det de vil gi

Jeg kan ærlig innrømme at jeg ønsker å få ting, kanskje mer enn hva jeg vil gi også, men det er en helt annen ting å kreve eller forvente det slik som trådstarter tror. Selv om en jente ønsker å bli skjemmet bort så krever nok fåtallet det, og blir ikke sure om de ikke får det slik.

Endret av trudel
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Espen_*

En dame som ikke åpner pengeboka si er ikke verdt å samle på. Jeg kan også love dere at hvis dere får ei dame til å invistere i forholdet deres, så vil det vare lengre enn ei som ikke gjøre det!

En fin test hvis ei dame spør om du kan spandere øl på ho. Si ja det er greit, men da skal ho ta første runde. Går ho ikke med på det? Next!

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Dette er noe av det dummeste jeg har lest, tror du virkelig at alle kvinner går bare etter penger?

Neida, sosial status fungerer også.

Alle kvinner er horer.

Sokrates er en kvinne.

Sokrates er en hore.

Det er noe som skurrer her!

Ja, det at sokrates var en kvinne. Resten er riktig.

Lenke til kommentar
Noe av det dummeste jeg har lest på lenge. I vårt forhold betaler vi like mye, og jeg til tider mer da jeg har bedre råd. Da vi begynte å date så betalte vi enten hver for oss, eller så spanderte vi annenhver gang. Snakk om å generalisere.(..)

Men så er nå du da den ene kvinnen som er unntaket, og bekrefter sådan regelen. :)

Lenke til kommentar
LOL

Dust!

Det er kvalmende å se hvordan menn som har blitt trakkasert av kvinner latterliggjøres. Skjerp dere noe så inn i helvete! Få litt hår på balla og stå opp for dem som ikke er sterke nok til å stå imot vedvarnde trakkasering og mobbing!

Selv om du har blitt banket opp av en jente på barneskolen, har du ikke rett til å si at det finnes få ok jenter i verden. Håper virkelig ikke innlegget ditt var seriøst.(..)

Jeg har aldri blitt baka opp av noen, hverken jenter eller gutter. Fremdels så mener jeg at flertallet av kvinner er alt annet en OK. Hm... Lurer på hvorfor det... Kan det være fordi det er hen imot umulig å finne kvinner som passer beskrivelsen; Åpen, ærlig og direkte? Hm... Jo jammen er det ikke slik!

Lenke til kommentar
hehe, jeg kjenner jenter som utnytter gutter på byen for å få gratis drikke, og guttene går på smellen hver jævla gang. Og en ting er sikkert, de jentene er ikke så mye å samle på.

En annen ting er sikkert, at så lenge gutta bare skylder på jentene og ikke seg selv, så kommer de til å gå på slike smeller om og om igjen.

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Dette er noe av det dummeste jeg har lest, tror du virkelig at alle kvinner går bare etter penger?

Det tror jeg absolutt du mener jeg er dum jeg mener du er naiv og kansje dumsnill.

Så du mener at jeg kjøper alle damene jeg kommer over? Da tar du rimelig feil, jeg gjør som flesteparten og bruker mine sosiale egenskaper, Funker veldig bra. Jeg pleier ikke å betale for resturang besøk OSV.

Du burde prøve det ut ...

Endret av Sno
Lenke til kommentar

kvinner er utvilsomt flinkere til å manipulere menn enn det menn er til å manipulere kvinner. ser det til stadighet: menn som behandles som dritt av sine små prinsesser, forhold hvor kvinnen er sjef og alltid får vilja si. ved hjelp av subtile taktikker klarer kvinnfolket lett å lure gutta til å punge ut med spenn og tjenester rett som det er. selvfølgelig er det jo kun en mann som kan være den store stygge ulven i et forhold... men kvinner? utenkelig.

(nei, dette er ikke en trollepost)

Lenke til kommentar
Jeg har aldri blitt baka opp av noen, hverken jenter eller gutter. Fremdels så mener jeg at flertallet av kvinner er alt annet en OK. Hm... Lurer på hvorfor det... Kan det være fordi det er hen imot umulig å finne kvinner som passer beskrivelsen; Åpen, ærlig og direkte? Hm... Jo jammen er det ikke slik!

IH! jentelus! få det vekk!

Kansje faktisk dra ut og møte noen jenter? Hadde vært en ide det ;) Litt rart at ca 90% av folkene i tråden har møtt masse flotte jenter, men en håndfull av dere har vist aldri møtt en eneste en. Litt rart..

til dere to med lol og omg det er ikke morsomt det er sakelig og sant å så var det dette med personangrep :nei: da

skjed er skjed jeg ble ikke noe psyco av den bølle jenta sin behandling heller jeg går på date som alle andrre

men trådstarter har et stort påeng i at jenter ønsker å få ting mer en det de vil gi

og jeg sakker ikke om alle jenter bare de jeg har møtt så det er jo mulig jeg har hatt uflaks

det er jo naturlig med min bakrun å se mørkt på det.......

men jeg er ikke enig i at alle jenter er horer

Kan jeg spørre hvor gammel du er? ikke på noen måte ment frekt etc.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar

IH! jentelus! få det vekk!

Kansje faktisk dra ut og møte noen jenter? Hadde vært en ide det ;) Litt rart at ca 90% av folkene i tråden har møtt masse flotte jenter, men en håndfull av dere har vist aldri møtt en eneste en. Litt rart..

Er det noe jeg gjør så er det å treffe jenter, men først og fremst gjennom jobb. Blir mye fin morro av det ;) Jenter er positive opplevelsre så lenge en ikke legger følelser eller tillit i sin relasjon til dem. Skal en som mann ha en kjæreste så blir det som å ha en hund. Hunden liker deg så øenge du underholder den. Slik er det med kvinner også, du må gi dem et kjøttbein (mao gaver) fpr å holde dem interresert. (I starten kan det av og til holde å være en jævel i senga). Dernest må du gi henne en stor nok følelse av usikkerhet. Blir hun fr selvstendig og trygg på seg selv vil hun gå på vandring på egenhånd. Så om du klarer å ballansere cash og din makt over henne så vil forholdet vare. Men som sagt, aldri legg for mye i et forhold. Se på det som business og ikke noe annet :)

Betyr det at vi er tilbake til horestempelet? ;)

Lenke til kommentar

Jeg for min del foretrekker å betale for meg selv, så slipper jeg visse forventninger når kvelden går mot slutten. Dessuten synes jeg det er ubehagelig å la andre betale for meg når jeg har mine egne penger.

Spørs om ikke de av dere som mener at damer koster velger feil jenter.. Selvsagt er mange jenter kun ute etter å få litt hyggelig oppmerksomhet, en gratis middag og en tur på byen, men langt fra alle jenter er sånn.

Tror forøvrig furtepelle trådstarter er et forumtroll ;)

Lenke til kommentar

Dersom vi jenter er så grusomme å ha med å gjøre så er det jo bare å holde seg vekke? Syns ikke skylden skal ligge på oss for at dere faller for de samme jentene over og over igjen og blir utnyttet p.g.a. deres egen dummhet. :)

Lenke til kommentar
Dersom vi jenter er så grusomme å ha med å gjøre så er det jo bare å holde seg vekke? Syns ikke skylden skal ligge på oss for at dere faller for de samme jentene over og over igjen og blir utnyttet p.g.a. deres egen dummhet. :)

Jeg slenger meg på denne.

Lenke til kommentar
Alle jenter er horer så hvordan kan det være forbudt å være kunden deres!

Denne topicen vil ikke bli godtatt av vårt forum. Vennligst omformuler denne, takk.

Grunn: Å generalisere et kjønn på feil og uakseptable premisser og påstander som ikke holder mål.

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar

Det kalles ikke dumhet. Det kalles å være "kåte primitive aper" :)

Utrulig hva mannfolk kan gjøre for en blondi med tight rumpe å store bryst.

Endret av Cell_v14
Lenke til kommentar

Det kalles ikke dumhet. Det kalles å være "kåte primitive aper" :)

Utrulig hva mannfolk kan gjøre for en blondi med tight rumpe å store bryst.

Uansett mannfolkets problem. :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...