Bonna86 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Noe av det dummeste jeg har lest på lenge. I vårt forhold betaler vi like mye, og jeg til tider mer da jeg har bedre råd. Da vi begynte å date så betalte vi enten hver for oss, eller så spanderte vi annenhver gang. Snakk om å generalisere.(..) Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Noe av det dummeste jeg har lest på lenge. I vårt forhold betaler vi like mye, og jeg til tider mer da jeg har bedre råd. Da vi begynte å date så betalte vi enten hver for oss, eller så spanderte vi annenhver gang. Snakk om å generalisere.(..) Jeg kan vedde på at når han ba deg ut de første gangene betalte han. Hva ville du tenkt hvis han IKKE gjorde det? Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Noe av det dummeste jeg har lest på lenge. I vårt forhold betaler vi like mye, og jeg til tider mer da jeg har bedre råd. Da vi begynte å date så betalte vi enten hver for oss, eller så spanderte vi annenhver gang. Snakk om å generalisere.(..) Jeg kan vedde på at når han ba deg ut de første gangene betalte han. Hva ville du tenkt hvis han IKKE gjorde det? Nei, faktisk ikke. Da betalte vi hver for oss. Faktisk. Var helt greit for meg det. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 I starten av et forhold/date, samma det, kan du gjerne spandere litt på dama, men blir det slik at du må gjøre det hele tiden, begynner det å bli alvorlig Du må jo sette grenser, mann! Hvis man får damer som ikke betaler noe selv, har de problemer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Damene ble alltid litt snurt når jeg sa jeg ville spandere på dem... Velkommen til år 2009, gutt. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 I starten av et forhold/date, samma det, kan du gjerne spandere litt på dama, men blir det slik at du må gjøre det hele tiden, begynner det å bli alvorlig Du må jo sette grenser, mann! Hvis man får damer som ikke betaler noe selv, har de problemer. enig i den! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Men det sier jo seg selv egentlig da. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Men det sier jo seg selv egentlig da. Enig. Og jeg er også en som gir min kjære ganske mye, f. eks en skjorte her og en genser der, om det er noe jeg vet han kanskje trenger og han blir glad for. Sånn at akkurat på dette punktet som omhandler det å være spandabel, har jeg absolutt ikke dårlig samvittighet for, det være seg i form av gaver eller restaurantbesøk. Enten betaler vi hver for oss, eller så betaler man annenhver gang for hverandre. Personlig så ser jeg på mine penger som hans penger, og min sparekonto er våres konto, en konto som går med til investering i vår framtid sammen. Endret 25. mars 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
isaac elric Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 joda, man payer for dama og er ordentlig grei i begynnelsen og sånn, men når giftemålet er inngått så er'e kjøkkentjeneste og husvask på a resten av livet. kanskje med et par unger oppå der igjen til og med! litt må man regne med å betale i starten for å få seg et lydig kvinnfolk. Lenke til kommentar
Akvarius Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 uhm, kom tilfeldigvis til og lese signaturen din. Er egentlig ganske enig med den ..dog så lukter det litt troll.. Lenke til kommentar
stian555 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 jeg må si meg enig medf trådstarter jenter har behandlet meg svært dårlig hele livet mitt på barneskolen var det en jennte som bøllet og banket meg dagelig hvis jeg ikke greide å ungå henne . i datingen har det ikke vært svært bedre det er altid jeg som punger ut vell nesten altid da jeg skal ikke si at alle jenter har behandlet meg slik noen har vært snnile og jeg er fortsat venner med dem selv om vi ikke er sammen men i mine øyne er det få ok jenter der ute Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Dette var så dumt at jeg ikke gadd å lese hele innlegget engang. Jeg har vært på mange (maaaange) deiter, å har aldri blitt slått konkurs pga det. Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 jeg må si meg enig medf trådstarter jenter har behandlet meg svært dårlig hele livet mitt på barneskolen var det en jennte som bøllet og banket meg dagelig hvis jeg ikke greide å ungå henne . i datingen har det ikke vært svært bedre det er altid jeg som punger ut vell nesten altid da jeg skal ikke si at alle jenter har behandlet meg slik noen har vært snnile og jeg er fortsat venner med dem selv om vi ikke er sammen men i mine øyne er det få ok jenter der ute OMG! :!: Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 I mitt forhold betaler vi etter evne, jeg jobber og hu studerer, så jeg punger ut en del, men hu betaler når hu har råd. Det fungerer veldig fint Er sånn likestilling er Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Dette var så dumt at jeg ikke gadd å lese hele innlegget engang.Jeg har vært på mange (maaaange) deiter, å har aldri blitt slått konkurs pga det. Word. Jeg har spandert, blitt spandert på, delt regninger. Har hatt min nåværende kjæreste i flere år, og føler meg aldri tvunget til å spandere på henne. Jeg har selvsagt gjort det, men hun har sørenmeg spandert på meg og! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 jeg må si meg enig medf trådstarter jenter har behandlet meg svært dårlig hele livet mitt på barneskolen var det en jennte som bøllet og banket meg dagelig hvis jeg ikke greide å ungå henne . i datingen har det ikke vært svært bedre det er altid jeg som punger ut vell nesten altid da jeg skal ikke si at alle jenter har behandlet meg slik noen har vært snnile og jeg er fortsat venner med dem selv om vi ikke er sammen men i mine øyne er det få ok jenter der ute LOL Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 det virker osm om trådstrter blir litt utnytta av damene, og da er det jo forståelig at han er litt sinna. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) det virker osm om trådstrter blir litt utnytta av damene, og da er det jo forståelig at han er litt sinna. Da burde han vel være tøff nok til å si i fra også, i stedet for å kalle alle damer horer.(..) Kjenner jeg ikke klarer å ta det her seriøst engang. Man klarer vel å si i fra, si nei? "Nei, kan vi ikke betale hver for oss?", eller "denne gangen kan kanskje du betale", i stedet for å komme med sånne flåsete generaliseringer som ikke hører noen stand hjemme. Og jeg er helt enig med han over her som snakker om at man betaler etter evne. Jeg har mer penger enn min kjære, det er da helt naturlig at jeg betaler mest også. Når vi flytter sammen, vil vi betale regninger etter evne. Tjener jeg 50 % mer enn ham, må jeg ta 50 % mer av regningene, for jeg ønsker en lik levestandard for oss begge, ikke at den ene må gå rundt og ha dårlig råd og den andre skikkelig god økonomi. Det er en grunn til at det er jeg som betaler ferieturen min kjære og jeg skal på til Tunisia, for jeg er den som har råd til det. Rett og slett. Ikke er det tvang heller. Endret 25. mars 2009 av yvonne2 Lenke til kommentar
trudel Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 At han er litt sinna kan jeg forstår, og kalle alle damer horer er å gå litt for langt. Er enig med Tøffe-Tetra, kjæresten min har generelt bedre råd enn meg og spanderer kanskje flertallet av de (få) gangene vi f.eks er ute å spiser, men i gjengjeld betaler jeg og inviterer med ut de gangene jeg har muligheten. Lenke til kommentar
stian555 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 til dere to med lol og omg det er ikke morsomt det er sakelig og sant å så var det dette med personangrep da skjed er skjed jeg ble ikke noe psyco av den bølle jenta sin behandling heller jeg går på date som alle andrre men trådstarter har et stort påeng i at jenter ønsker å få ting mer en det de vil gi og jeg sakker ikke om alle jenter bare de jeg har møtt så det er jo mulig jeg har hatt uflaks det er jo naturlig med min bakrun å se mørkt på det....... men jeg er ikke enig i at alle jenter er horer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå