Grinchen Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) hahaha Endret 8. april 2009 av Grinchen Lenke til kommentar
Svirre91 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Herlig...! Detta er så sant som det går ann å få blitt på en litt brutal måte...xD Men om mannfolk ønsker å betale for å få kjøttomslag på balltreet så må de da værsågod få gjøre det... Mannen kan jo betale kvinnen å si at det var en vennetjeneste hvis han blir stoppa...det er jo lov...xD Lenke til kommentar
Grand Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dette er noe av det dummeste jeg har lest, tror du virkelig at alle kvinner går bare etter penger? Endret 24. mars 2009 av Sno Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Dette er noe av det dummeste jeg har lest, tror du virkelig at alle kvinner går bare etter penger? Det tror jeg absolutt du mener jeg er dum jeg mener du er naiv og kansje dumsnill. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Damer koster penger! Resturantbesøk hvor du må spandere alle aktiveter under "datingen" må menn punge ut for og når man først har fått seg dame må man jo bygge et rede til henne. Det holder ikke med en koselig liten leilighet med brød brødboksen... Alle damer er svindyre i bruk og de vil ha penger av deg dermed er de horer. alle menn med damer er horekunder. Hvordan kan det være forbudt å være horekunde? p.s Hvis dette innlegget er feilpostet så er det bare å flytte det visste ikke vor jeg skulle poste det. Hvem har sagt at du må betale resturantbesøket eller annen hygge? Jeg deler slike utgifter med dama mi. Og jeg har heller ikke bygget, eller tenkt å bygge noe rede til ho. Vi bygger et felles rede sammen og det koster ikke mer for meg enn for ho. Jeg kjøper ting og tang til dama mi, men ho kjøper minst like mye og for like store pengesummer til meg. Litt usikker på hvilke damer du har vært borti, men det er ganske vanlig i dag at damer også har jobb, inntekt og kan betale for sine utgifter... Endret 24. mars 2009 av EldarH Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg har hatt riv ruskende steinhet elskov med mange jenter jeg ikke har brukt et rødt øre på. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Grinchen: Du må skaffe deg prinsipper. Ikke spander alt mulig til jenter og hvis de klager på at du ikke spanderer på dem når de ikke spanderer på deg, så dump dem. Du kan fortelle i starten av forholdet at du har hatt mye problemer med moneydiggers og dermed vil at dere skal dele kostnadene i størst mulig grad. Respekterer hun ikke det er hun ikke noe å samle på uansett. At de jentene du har møtt utnytter deg betyr ikke at alle utnytter deg. Endret 24. mars 2009 av Camlon Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jeg har hatt riv ruskende steinhet elskov med mange jenter jeg ikke har brukt et rødt øre på. Samme, få heller de til å spandere på deg Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Den gangen en jente går med på noe sånt kommer jeg nok til å klype meg i armen å finne ut at det er en drøm du... Lenke til kommentar
Gronko Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Alle kvinner er horer. Sokrates er en kvinne. Sokrates er en hore. Det er noe som skurrer her! Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen. Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å benytte -funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel. (Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.) Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Den gangen en jente går med på noe sånt kommer jeg nok til å klype meg i armen å finne ut at det er en drøm du... Er du bare desillusjonert eller hadde du et poeng? Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Den gangen en jente går med på noe sånt kommer jeg nok til å klype meg i armen å finne ut at det er en drøm du... Jeg tror heller du lever i en oppkonstruert verden hvor jenter er fremmede farlige vesner. De er faktisk mennesker de også. Jeg kan love deg at alle jentene jeg har datet i mitt liv ville sannsynligvis ha godtatt det om jeg spurte dem om vi kunne dele kostnadene og som oftest gjorde vi det uansett. Jeg antar at du har vært veldig gavemild og noen jenter har brukt det til sin egen fordel. Det er jenter som egentlig ikke er tiltrukket til deg, men valgte å date deg for å få fordeler av det. Hadde de vist at du ikke spanderer helt uten videre ville de aldri ha datet deg. Selvfølgelig forventer de at du kjøper dem ting på spesielle dager, men de vil kjøpe ting til deg også. Lenke til kommentar
Grinchen Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Den gangen en jente går med på noe sånt kommer jeg nok til å klype meg i armen å finne ut at det er en drøm du... Er du bare desillusjonert eller hadde du et poeng? Poenget mitt er vel at det har vel aldri skjedd meg eller mine venner at en jente tilbyr seg å i det hele tatt dele en regning. Hvis det blir hintet får man bare et skulende og mistroisk blikk fra jenta. Jeg er nok desillusjonert men det er nå sånn at vi mennesker bygger det vi vet om verden på opplevelser og erfaring. Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Poenget mitt er vel at det har vel aldri skjedd meg eller mine venner at en jente tilbyr seg å i det hele tatt dele en regning. Hvis det blir hintet får man bare et skulende og mistroisk blikk fra jenta. Jeg er nok desillusjonert men det er nå sånn at vi mennesker bygger det vi vet om verden på opplevelser og erfaring. Da er du vel enten veldig attraktiv for golddiggers eller så har du hatt uflaks. Hva vil du vi skal gjøre med det? Jeg har ikke hatt noe forhold til en eneste kvinne som passer din beskrivelse. Lenke til kommentar
EldarH Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Den gangen en jente går med på noe sånt kommer jeg nok til å klype meg i armen å finne ut at det er en drøm du... Er du bare desillusjonert eller hadde du et poeng? Poenget mitt er vel at det har vel aldri skjedd meg eller mine venner at en jente tilbyr seg å i det hele tatt dele en regning. Hvis det blir hintet får man bare et skulende og mistroisk blikk fra jenta. Jeg er nok desillusjonert men det er nå sånn at vi mennesker bygger det vi vet om verden på opplevelser og erfaring. At du aldri har vært sammen med en slik jente kan jeg tro på, men at ingen av dine venner har det? Dersom du har en normal stor omgangskrets finner jeg det vanskelig å forstå. Vil no påstå å si at jenter som du beskriver er veldig sjelden, og jeg har ikke opplevd selv eller kjenner noen i et fast forhold som har opplevd dette. Selvfølgelig er det jenter på byen som ønsker å få ting påspandert, gutter også. Men når vi snakker om å dele utgifter osv, tenker jeg på litt mer seriøse forhold enn å flørte med en tilfeldig jente du møter på byen og som gir utrykk for at han forventer at du spanderer. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Retningen denne tråden har tatt gjør at den egner seg bedre i samlivskategorien og flyttes dermed dit. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 kan jo tenke på dette: hvis du prøver deg på en dame, mer enn bare sex, så blir du nødt til å bruke penger, hvis hun må betale for seg selv gir hun blaffen og syns du er gjerrig, og går sin vei siden hun syns du ikke er noe å spare på. men hvis du betaler alt er du jo en tøffel og hun som er gjerrig!! hvor skal det ende? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Brukerne bes holde seg til sak og ikke person. Personangrep tolereres ikke, og i grove tilfeller vil den aktuelle brukeren bli fratatt tilgangen til forumet. Hva brukere mener om hverandre er ikke tema for tråden, og det er direkte ødeleggende for diskusjonen. Innlegg med personangrep er blitt fjernet eller redigert. Brukere oppfordres til å benytte -funksjonen om man kommer over personfokuserte innlegg av negativ art, fremfor å kommentere det i tråden. På den måten kan moderator bedømme saken og vi unngår videre personkrangel. (Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det blir ansett som off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på PM.) Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Sier bare til trådstarter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå