Star Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Lurer på om IBM har gått konk, siden de ikke produserer harddisker lengre.. eller har de slått seg sammen med Hiachi ( sikkert skrevet feil) noen som sa det.. Syns og huske det var så mange reperasjoner, at de la ner noe i tyskland i hvertfall.. noen som vet Lenke til kommentar
eught Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Nå er de, men ikke da du spurte for 1 min siden. Skal si tiden går fort Lenke til kommentar
+RES+ Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Vet du ikke hva IBM driver med? Hardisker er ikke akkurat det IBM satser mest på... Lenke til kommentar
Blue Gene Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 IBM konk???? Tror ikke det nei, IBM lever i beste velgående...litt preget av nedgangen i IT bransjen, men "Big Blue" lever godt ennå. De bestemte seg for å ikke drive med HD lenger, men husker ikke hvorfor. Tror det var noe med konkurranseevne eller noe. Penger var ikke den direkte grunnen tror jeg... Så den personen som fortalte deg dette, har nok tatt feil. Mvh -LioKaiser. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Tror nok ikke IBM er det firmaet som går konk først nei Lenke til kommentar
lk Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Neida, de er ikke konk, men p.g.a store tap i lagrings-divisjonen dems så valgte de å selge hele den delen til Hitachi. lk Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Det er vel dessuten bare desktop hdd'er de har satt bort til Hitachi. De lager fremdeles High-End og Serverdisker i eget navn, samt disker til bærbare og IBM's microdrive. Lenke til kommentar
Star Skrevet 25. april 2003 Forfatter Del Skrevet 25. april 2003 fullt klar over det.. men IBM`s deskstar serie er død:) har en slik selv, lurte på om jeg få ny hvis jeg sender i retur.. begynner nemlig og kødde den og.. får vel ein wd eller maxtor igjen:) takk folkens! Lenke til kommentar
volumone Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 IBM solgte vel egentli sin HD divisjon til Hitachi pga av de dårlige ryktene vedrørende deres 12GXP serie. Dette ryktet ble ikke rettet opp igjen med 180GXP og da solgte de heller alt til Hitachi. Litt forenklet, men det var stortsett sånn det forgikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå