Angloth Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Har en relativt ny Acer 5920G, som nettopp har vært reparert og så skjer dette. Det er lite informasjon uten om at harddisken kan feile og jeg kan miste alt mulig. PCen min var ikke på reprasjon tidligere pågrunn av dette, men fikk de samme meldingene da også. Da fikk jeg vite av en kompis at dette skulle enn ikke bry seg om. uansett, kan noen fortelle meg hva som må gjøres, og om jeg kan slippe å levere den inn? Går andre termin i 10ende så trenger virkelig en oppbegående bærbar. Endret 24. mars 2009 av Angloth Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Post en kopi av feilmeldinga du får, dvs skjermkopi. Lenke til kommentar
Jaguaren Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Kjør chkdsk, og eller finn ut hvilken produsent du har på harddisken og last ned et diagnoseprogram fra produsent. Kanskje du får en nærmere pekepinn, men uansett er det vel en reklamasjonssak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå