discostu Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Har endelig bestemt meg for å gå til innkjøp av en lcd tv. Krava er at det skal være 40" og ikke koste noe særlig mer enn 12k. Og selvfølgelig full hd da. Har titta endel rundt og lest anmeldelser av nye sony w5500 og er veldig usikker. Leste at den har input lag (om dette er merkbart vet jeg ikke). Tven skal brukes til ps3, bluray og streaming fra pc. Og selfølgelig tvtitting da. Noen tips? Lenke til kommentar
LORD G10 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Input Lag kan være et problem på enkelte spill, men hvis du spiller PS3 så er det ikke sikkert at dette blir et stort problem. Du kan ta en titt på Sony's W4500 som er modellen under w5500. Den har mindre input lag og hvis man skal tro den man leser så har den et bedre fargespekter. Til vanlig tv titting er ikke Sony en racer. De har sverget til de høyt oppløste formatene. Sjekk også ut de nye modellene til Samsung! Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Iflg de få testene som omhandler w5500 så har den mer lag enn forgjengeren. Lenke til kommentar
discostu Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Iflg de få testene som omhandler w5500 så har den mer lag enn forgjengeren. Er det jeg har lest også, er derfor jeg ble litt skeptisk. Kjedelig hvis det viser seg at tven er ubrukelig til spill som feks guitarhero. Lenke til kommentar
Typho Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Sliter akkurat med samme dilemmaet. Har ventet på W5500, men ble skeptisk når jeg leste at den slet med input lag. Hadde en Samsung A656 og den slet også med høy input lag og det ble for ødeleggende på spill for meg Lenke til kommentar
discostu Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 Sliter akkurat med samme dilemmaet.Har ventet på W5500, men ble skeptisk når jeg leste at den slet med input lag. Hadde en Samsung A656 og den slet også med høy input lag og det ble for ødeleggende på spill for meg Kan ikke du bestille deg en da? Og si ifra hvordan det fungerte? Lenke til kommentar
tevil Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Ikke noen guitar hero ekspert, men har sett noen klare et par tre sanger på vanskeligste nivå på en Philips 9731. Nå finnes det selvsagt en nyere modell i denne serien, som er mye billigere enn den testede til 30.000 i 2006. Ambilight er faktisk utrolig digg! Lenke til kommentar
Gamekilla Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) nei nei!!!!! kjøp en projector!!!!! min bror har en ful hd projector to 20.000 tusen!!!! det er SYKT....!!!!!! jeg kjøpte en HD tv .... jeg har ikke brukt den på 1/2 år!!!!!!!!!! et tips er hifiklubben.no ps. du får proffe til bare 12.000 ! -.gamekilla.- Endret 27. mars 2009 av Gamekilla Lenke til kommentar
discostu Skrevet 30. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2009 nei nei!!!!! kjøp en projector!!!!! min bror har en ful hd projector to 20.000 tusen!!!!det er SYKT....!!!!!! jeg kjøpte en HD tv .... jeg har ikke brukt den på 1/2 år!!!!!!!!!! Prosjektor er absolutt helt uaktuelt. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg tror at du blir mest fornøyd hvis du går for Philips sin 9-serie, evt 7-serien hvis du vil spare litt penger. Jeg kjøpte 7403 i forrige uke. Den koster rundt 8.500 nå. Legger du på 3-4000 så har du 9-setien som er hakket vasere og har ambilight. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå