Gjest Guest_Kåre_* Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Lurer på om det er noen måter å få tynnere ansikt på? Er liksom litt bolle kinnet. Er tynn på resten av kroppen, men fjeset er litt bollerundt! Noen tips til å få det tynnere? Iallefall strammere? Selv tenkte jeg å tygge tyggis ville hjelpe endel, men tok ikke lang tid før jeg tenkte på Fergurson... Han er jo ikke direkte tynn i det røde ansiktet hans, selvom han tygger tyggis som bare det! Men anywayz.. Noen tips? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Har ingen kilder, men tror springing hjelper over alt. Det samt et sunt kosthold, tror det kan hjelpe. Vet du er tynn fra før, men om du ikke trener kan dette ha en sammenheng. Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Prøv å stram opp huden med tape når du sover. Har faktisk hørt at folk har fått resultater! Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Prøv å stram opp huden med tape når du sover. Har faktisk hørt at folk har fått resultater! Er du seriøst nå???? Lenke til kommentar
HammerBro Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 ja, så på programmet xtreme makeover for en god stund siden (ja faktisk gjorde jeg det en gang). Der brukte de en spessiell tape som strammet opp hud. Tror de brukte den i ansiktet også. Husker heller ikke hvor lang tid de måtte bruke de. Lenke til kommentar
Candle Jack Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hva er galt med bollekinn? den der tape-teorien fungerer nok ikke. Lenke til kommentar
Gjest ø Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hva er galt med bollekinn? den der tape-teorien fungerer nok ikke. Er vel ingenting gale med det, bortsett fra at jeg syns jeg ser ut skolebolle med det. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Husk: folk er forskjellige! Noen har masse kroppsfett, men smale ansikter. Andre har slanke kropper, men bollekinn. Noen har dobbelthake (stor eller liten) selv om de i utgangspunktet er tynne. Riktignok kan både kinn og hake øke i størrelse når den generelle fettprosenten øker også, men som sagt, noen ganger er det bare slik at noen har dobbelthake og bollekinn selv om de er slanke. Kan vi ikke bare godta disse variasjonene? Lenke til kommentar
Gjest Bj0nn Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Tror nokk det kan hjelpe bare med å "stramme " musklene i ansiktet ofte også Lenke til kommentar
Sunnerelivstil Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Prøv å stram opp huden med tape når du sover. Har faktisk hørt at folk har fått resultater! Er du seriøst nå???? Uff, myter.... Ikke alle stemmer! hehe Vil gjerne bruke meg selv som eksempel. Jeg er ei ung jente og har alltid hatt bolleskinn. Det har blitt mindre etter jeg gikk ned 14 kg på en sunn og ernæringsrik måte (over hele kroppen)..... He he.. Men løping, tape osv... neeehei! Men sier ikke at du skal slanke deg, men ville bare kaste inn dette innlegget! ;-) Hørt at bolleskinn er søtt jeg da, hehe. Lenke til kommentar
flashmob Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Ansiktsøvelser. Smil bredt, løft øyebrynene, repeter dette flere ganger når du har et ledig øyeblikk. Og drikk vann, masse vann! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå