Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan få tynnere fjest? (litt bolle)

Gjest Guest_Kåre_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Kåre_*

Lurer på om det er noen måter å få tynnere ansikt på? Er liksom litt bolle kinnet. Er tynn på resten av kroppen, men fjeset er litt bollerundt!

Noen tips til å få det tynnere? Iallefall strammere?

Selv tenkte jeg å tygge tyggis ville hjelpe endel, men tok ikke lang tid før jeg tenkte på Fergurson... Han er jo ikke direkte tynn i det røde ansiktet hans, selvom han tygger tyggis som bare det! Men anywayz.. Noen tips? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2

Har ingen kilder, men tror springing hjelper over alt. Det samt et sunt kosthold, tror det kan hjelpe. Vet du er tynn fra før, men om du ikke trener kan dette ha en sammenheng.

Lenke til kommentar
Hva er galt med bollekinn?

den der tape-teorien fungerer nok ikke.

Er vel ingenting gale med det, bortsett fra at jeg syns jeg ser ut skolebolle med det.

Lenke til kommentar

Husk: folk er forskjellige! Noen har masse kroppsfett, men smale ansikter. Andre har slanke kropper, men bollekinn. Noen har dobbelthake (stor eller liten) selv om de i utgangspunktet er tynne. Riktignok kan både kinn og hake øke i størrelse når den generelle fettprosenten øker også, men som sagt, noen ganger er det bare slik at noen har dobbelthake og bollekinn selv om de er slanke. Kan vi ikke bare godta disse variasjonene? :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 2 uker senere...
Prøv å stram opp huden med tape når du sover. Har faktisk hørt at folk har fått resultater! :)

Er du seriøst nå???? :ermm:

Uff, myter.... Ikke alle stemmer! hehe

Vil gjerne bruke meg selv som eksempel. Jeg er ei ung jente og har alltid hatt bolleskinn. Det har blitt mindre etter jeg gikk ned 14 kg på en sunn og ernæringsrik måte (over hele kroppen)..... He he.. Men løping, tape osv... neeehei! Men sier ikke at du skal slanke deg, men ville bare kaste inn dette innlegget! ;-) Hørt at bolleskinn er søtt jeg da, hehe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...