Dr. Chaos Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Jeg synes at religiøse privatskoler burde legges ned, for jeg synes at den norske skolen skal være helt religionsnøytral, det er litt dumt at barn skal gå til den skolen foreldrene velger, og også den spesefikke religionen. Det bidrar også til segregering. Endret 25. mars 2009 av Crash Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Tråden flyttes til "Oppslagstavlen" i henhold til gitte føringer. Eventuell reaksjon på moderering kan gjøres på pm Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Grunnen til at det ikke vil fungere er at det ikke finnes noe alternativt som kan kjøre en stor bil langt. Diesel? Jeg trodde de skulle forby det også, ellers vil folk bare kjøpe diselbiler og problemet er løst. Lenke til kommentar
Panny60 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Dere må sperre opp øynene , var en her som la ut det SV hadde satt som mål for noen poster tidligere. SV vil fjerne biler som går utelukkende på fossilt drivstoff, det vil feks si bensin, diesel og gass(?). Lenke til kommentar
Inge Rognmo Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 SV vil fjerne biler som går utelukkende på fossilt drivstoff, det vil feks si bensin, diesel og gass(?). Husk også at dieselbiler kan, eventuelt med forholdsvis små tekniske endringer, også kjøres på ikke-fossilt drivstoff, nemlig biodiesel. Samme med gassdrevne biler, som kan kjøres på biogass. Imidlertid mangler vi per dags dato god nok infrastruktur og fyllestasjoner for biodiesel og biogass... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg har slettet et par off topic innlegg. Selv om kravet til topic er løsere i Oppslagstavlen, så betyr det ikke at man ikke skal holde seg sånn noenlunde til det emnet som førsteposten tar opp. Reaksjoner tas på PM, ikke i tråden. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå