dms Skrevet 25. april 2003 Del Skrevet 25. april 2003 Etter å ha ghosta forumet litt, og sett at det finnes en viss forkjærlighet her for sider som handler om ingenting så hadde det vært kult å sett hva folket har å si om min lille lekeplass Siden ligger her Lenke til kommentar
uranus Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 fin side det du har der, men navgeringen var litt ekkel.Prøv å gjør noe med det. Lenke til kommentar
quarkey Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Helt kurant siden det der, neste som jeg priker litt på er navigeringen din. Ta deg litt med tid og lag en bedre.. Ellers ok:) stå på Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 meget bra.. ypperlig bruk av farger, bra layout. teksten var også ganske bra skrevet, jevnt over. (.. og jeg er som oftest skrekkelig pirkete og negativ når det kommer til hjemmesider) Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Veldig bra jobba. Ikke noe å utsette på siden, kanskje _litt_ for kjedelig meny...? men ellers var siden drit bra. Jeg hadde nok strukturert siden v.h.a. tabeller da...men det er bare meg Alt i alt en meget bra og "ren" siden. Klar 6'er Terningkast: 6 Lenke til kommentar
dms Skrevet 26. april 2003 Forfatter Del Skrevet 26. april 2003 Mkaay, skjønner såvidt at jeg bør prøve å finne på en litt mer delikat meny, men det skal vel la seg fikse. Det er forresten litt morsomt at du (PiRANhA) nevner tabeller, ettersom dette er første gang jeg konsekvent ikke bruker dette til hoved-layout, men div-blokker isteden. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 Tingen med Div blokker er at man ikke "merke" hele teksen lissom...hvis du skjønner hva jeg mener. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. april 2003 Del Skrevet 26. april 2003 navigeringen var ikke så bra men top ellers Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 Enig med de fleste her.. Kanskje du kunne lagt et "hull" i bildet på venstre, og lagt inn menyen der.. Bare et forslag :wink: Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 27. april 2003 Del Skrevet 27. april 2003 det mange glemmer er at enkelt ikke nødvendigvis betyr dårlig, slik som menyen her. Strålende side! ingenting å utsette på den. Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 jada.. enkelt er ofte det beste, men jeg personlig lurte litt på hvor menyen var når jeg kom inn og måtte lete litt etter den. Tradisjonelt ligger menyen til venstre for siden eller over selve siden. Og jeg synest kanskje menyen var litt lite markert! Som sagt, bare et forslag! Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Strålende side! ingenting å utsette på den. Greit nok, men dette er din personlige mening. Lenke til kommentar
BeCo Skrevet 28. april 2003 Del Skrevet 28. april 2003 Strålende side! ingenting å utsette på den. Greit nok, men dette er din personlige mening. (Y) Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Veldig bra jobba. Ikke noe å utsette på siden, kanskje _litt_ for kjedelig meny...? men ellers var siden drit bra. Jeg hadde nok strukturert siden v.h.a. tabeller da...men det er bare meg Alt i alt en meget bra og "ren" siden. Klar 6'er Å bestemme layout med <div> og css er en mye bedre måte enn med tabeller. Tabeller er ment i utgangspunktet kun til tabulatorinnhold, dessuten går det treigere å få frem siden. Css er dessuten mer strukturert og fremtidsrettet. Om siden: Teksten er altfor tett, sett til line-height: 15px; eller noe så det blir litt mer luft mellom linjene. Jeg liker den blå og grønne fargen. text-align: justify; er kanskje ikke å foretrekke, siden det gjør siden tyngre å lese. Generelt lag litt mer luft de fleste steder. Lenke til kommentar
dms Skrevet 1. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2003 Teksten er altfor tett, sett til line-height: 15px; eller noe så det blir litt mer luft mellom linjene. Jeg liker den blå og grønne fargen. text-align: justify; er kanskje ikke å foretrekke, siden det gjør siden tyngre å lese. Generelt lag litt mer luft de fleste steder. God ide, luft er bra :smile: Angående justify vs. left så trodde jeg justify var anbefalt for å bedre lesbarheten? Men jeg antar at det først og fremst er en vanesak. Uansett ser siden temmelig rotete ut med venstrestilt tekst, så jeg beholder blokkjusteringen inntil videre. Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 1. mai 2003 Del Skrevet 1. mai 2003 Synes at du har gjort en bra jobb med siden. Selv er jeg ikke en stro fan av av sort bakgrunn, men du har får det til å fungere bra. En god femmer! Lenke til kommentar
dms Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 Nå har jeg lagt om hele siden til å benytte mySQL og php, og i den sammenhengen har jeg også kortet ned menyen. Jeg har mao ikke gjort noe annet med menyen enn å fjerne en drøss med punkter, og synes selv at den ble bedre og mer oversiktlig nå. Noen andre? Jeg tar gjerne imot tilbakemeldinger på funskjonalitet generelt, samt eventuelle errors. Siden finner du her. Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 3. mai 2003 Del Skrevet 3. mai 2003 Det eneste jeg kan finne som kan forbedre siden nå, er body {margin-bottom: whatever;} Jeg gjentar, et meget bra arbeid Lenke til kommentar
dms Skrevet 3. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 3. mai 2003 "body{margin.." forblir 0, jeg vil nemlig at venstrekanten skal gå ned hele siden. Ellers er det hyggelig å få tilbakemeldinger :smile: Lenke til kommentar
Blodhemn Skrevet 4. mai 2003 Del Skrevet 4. mai 2003 Likte den jeg. Menyen er enkel og grei, ikke noe å utsette på. Eneste som ikke faller helt i god jord hos meg er scan-lines på bildet til venstre. Hadde vært mye finere med en litt subtil cloud effekt enn scanlines synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå