Skavold Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Nå har jeg hørt gjennom siste-skiva til Cornell en del ganger, og som kjent er den produsert av Timbaland (med hjelp fra diverse andre, bl. a. Justin Timberlake). Da er spørsmålet; fungerer det, eller blir det fullstendig kollisjon? Vel, om man tar plata for det den er; et albumm som ble kokt sammen av et plutselig utbrudd av kreativitet fra Timbaland og Cornells side, så fungerer det. Miksen av den herlige vokalen til Cornell, og en noe oppjazzet musikalsk stil går an. Når jeg ser på det helt åpent, og ikke med Cornell-skylapper, så liker jeg albumet, og jeg tror jeg kommer til å like det mer og mer etterhvert som jeg hører mer på det. I motsetning til Cornells tidligere soloalbum henger mange av låtene sammen her, og flyten mellom sporene er meget herlig. Spesielt anbefalte spor: "Ground Zero", "Long Gone", "Enemy"/"Other Side of Town" Har du hørt gjennom albumet? Si gjerne hva du syns om det!. Spotify-link ... Endret 24. mars 2009 av OML Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå