Kelsier Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Så en film for lenge siden, som fikk meg til å tenke over at det er noen ting noen mennesker ikke gjør på samme måte som meg. Når du skal "rense deg selv" etter number two, gjør du det mens du fortsatt sitter, eller reiser du deg før du gjør det? Endret 24. mars 2009 av Seuzan Lenke til kommentar
War Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Det blir som å barbere under armen uten å løfte opp armen = dårlig resultat. Men rett som du sier, ikke alle gjør ting likt. Fant ut da jeg var 16 at en av kompisene sto mens nr 2 ble utført og hans kommentar var " Hæ! gjør ikke dere det? " Endret 24. mars 2009 av War Lenke til kommentar
Kelsier Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Fant ut da jeg var 16 at en av kompisene sto mens nr 2 ble utført og hans kommentar var " Hæ! gjør ikke dere det? " Hvordan fungerer det on a daily basis? :O Skjønner om det er på utesteder o.l. men hva er vitsen med å gjøre det hjemme? Endret 24. mars 2009 av Seuzan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå